خبرنگار العالم در غزه هنگام پخش زنده حالش دگرگون شد

يکشنبه 8 بهمن 1402 - 18:48

«اسراء البحیصی» خبرنگار شبکه العالم در نوار غزه، بار دیگر به خاطر،  تجاوزات رژیم اسرائیل به نوار غزه و  این بار به خاطر شهادت «سعاد سکیک» همکارش بر روی آنتن زنده دگرگون شد.

العالمفلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در جریان پوشش خبری تجاوزات رژیم اسرائیل به غزه توگفت: قتل عام واقعی در حال حاضر علیه همه ما، علیه هر انسانی در نوار غزه انجام می شود، من همین الان با «سعاد سکیک» دوستم که به طور ناگهانی در شرایط سخت و به دلیل آوارگی درگذشت.

وی افزود: همکارم سعاد ناگهان خود را در اردوگاه‌ها دید که نمی‌تواند برای فرزندانش غذا تهیه کند و احساس امنیت نمی‌کرد و در حین صحبت با من سکته قلبی کرد و جان باخت، من او را شهید می دانم و امیدوارم همینطور باشد، زیرا ظلم و ستم می‌تواند بیشتر از اینها پیامد داشته باشد، زیرا ما با روش‌های دیگری غیر از موشک و گلوله کشته می‌شویم.

خبرنگار العالم افزود: ما در تامین امنیت، غذا و دارو برای فرزندان مظلوممان ناتوان هستیم، ما زمانی کشته می‌شویم که نمی‌توانیم گرما برای آنها فراهم کنیم، وقتی مجبور به زندگی در خانه‌های بدون پنجره هستیم وقتی می‌دانیم مرحله بعدی آوارگی است، کشته می شویم، چون نمی‌دانیم به زادگاه خود برمی گردیم یا نه

اسراء البحیصی پس از آن، دگرگون شد، دوربین را رها کرد.

پربیننده ترین خبرها