گزارش العالم از کنفرانس لندن درباره غزه و یمن +فیلم

دوشنبه 9 بهمن 1402 - 11:01

در راستای تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و حملات مستمر به یمن، کنفرانسی در لندن با حضور جرمی کوربین رهبر حزب کارگر و رهبر اپوزیسیون انگلیس و چند شخصیت برجسته دیگر این کشور برگزار شد؛ در این کنفرانس خطرات فزاینده در خاورمیانه و ضرورت توقف حمله به غزه و یمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

العالم - اروپا

در سایه ترس و وحشتی که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ایجاد کرده و ثبات کل منطقه را به خطر انداخته است، برگزاری چنین کنفرانسی، تلاشی است برای حمایت از فلسطینی ها و واکنشی است در برابر تشدید تنش در خاورمیانه. فعالان و کارشناسان متخصص با حضور در این کنفرانس، دیدگاه های خود را درباره نحوه مقابله با این چالش ها مطرح کردند.

سخنرانان در این کنفرانس بر ارزیابی اوضاع کنونی و مذاکره درباره راه های حمایت هر چه بیشتر از فلسطینی ها و مقابله با رشد روزافزون تنش در خاورمیانه تأکید کردند.

خبرنگار العالم در لندن گفت که غزه، تیره ترین روزگار خود را پشت سر می گذارد و محافل بین المللی با نادیده گرفتن اوضاع غزه، خود را سرگرم مسائلی کرده اند که با تشدید بحران و در صورت عدم مهار رژیم صهیونیستی، کل منطقه را به آتش خواهد کشید. حال اینکه محافل بین المللی بر چه اساسی و با توجه به کدام منافع، چشم خود را بر روی حقیقت بسته اند، موضوعی است که در کنفرانس لندن درباره غزه و یمن مورد بررسی قرار گرفته اند.

پربیننده ترین خبرها