افشاگری سی‌ان‌ان از بدرفتاری صهیونیست‌ها با فلسطینی‌های بازداشتی

افشاگری سی‌ان‌ان از بدرفتاری صهیونیست‌ها با فلسطینی‌های بازداشتی
سه شنبه 10 بهمن 1402 - 16:26

عکس‌هایی که یک شبکه آمریکایی به‌تازگی در نزدیکی مرزهای غزه ثبت کرده، بدرفتاری سربازان ارتش رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌های بازداشت‌شده را فاش کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

تیم خبری شبکه «سی‌ان‌ان» آمریکا لحظاتی را به ثبت رسانده که در آن نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی دست‌ها و چشم‌های فلسطینی‌هایی را که در نزدیکی مرزهای نوار غزه بازداشت کرده بودند، بستند و آنها را مجبور کردند در آن هوای سرد چند دقیقه‌ای با پای برهنه روی زمین بنشینند.

به گزارش خبرگزاری معا فلسطین، در این تصاویر بیش از ۲۰ فلسطینی با لباس‌های سفید دیده می‌شوند که سربازان صهیونیست در حالی دست‌ها و چشم‌هایشان را بستند، آنها را مجبور کردند روی زمین زانو بزنند.

دایموند، خبرنگار سی‌ان‌ان در واکنش به این بدرفتاری گفت: صبح روز شنبه در نزدیکی مرزهای غزه بیش از ۲۰ مرد را دیدیم که در هوایی سرد و بارانی روی زمین زانو زدند و در کنارشان سربازان اسرائیلی قرار داشتند.

خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان در ادامه افزود، متوجه شد که آنها فلسطینی‌هایی هستند که در غزه بازداشت شدند و برای بازجویی به اراضی اشغالی آورده شدند، چشم‌های آنها بسته بود و با پای برهنه بودند.

خبرنگار سی‌ان‌ان در ادامه گفت: دست‌هایشان از پشت بسته شده بود و آنها لباس‌های سفید رنگ به تن داشتند. زمانی که آن عکس‌ها را می‌گرفتیم، دمای هوا پایین بود و به شدت باران می‌بارید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها