هدف گیری غیرنظامیان غزه و تشدید محاصره مرکز پزشکی ناصر + فیلم

سه شنبه 10 بهمن 1402 - 23:21

رژیم اشغالگر اسرائیل برای 116مین روز به کشتار در باریکه غزه ادامه می دهد و هواپیماهای دشمن مناطقی را بمباران کردند که به کشته و زخمی شدن ده ها نفر منجر شد.

العالمفلسطین

رژیم صهیونیستی به جنگ تجاوزکارانه خود علیه مردم فلسطین در باریکه غزه ادامه می دهد و برای صد و شانزدهمین روز به بمباران هوایی هیستریک خود ادامه می دهد و اشغالگران فیلم هایی از حملات هواپیماهای جنگی خود به برج های مسکونی و مناطق مسکونی در نوار غزه را منتشر می کنند. اشغالگران درچند ساعت گذشته، ده ها قتل عام انجام دادند که و صدها نفر شهید و زخمی شدند.

علیرغم انتقال شتاب جنگ به عملیات زمینی، هواپیماهای اشغالگر همچنان در حال پرتاب بمب های سنگین بر مناطق مسکونی در نوار غزه محاصره شده هستند و با توجه به وخامت اوضاع بهداشتی، ورود اندک کمک های بشردوستانه به غزه، و قطع آب و سوخت ده ها غیرنظامی و کودک قربانی شدند.

رژیم اشغالگر در همین راستا، با تشدید محاصره بیمارستان الامل و مرکز پزشکی ناصر، از ده روز پیش محاصره همه جانبه دو بیمارستان فوق را آغاز کردند.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی با محاصره بیش از 150 پرسنل پزشکی، 450 مجروح و 3 هزار آواره ،آنها را هدف قرار داده است.

این وزارتخانه تاکید کرد غذای ویژه تیم پزشکی ، مجروحان و آوارگان مرکز پزشکی ناصر به اتمام رسیده و زباله ها به دلیل جلوگیری اشغالگران از انتقال آن به خارج از مرکز، در بخش‌ها و حیاط‌های مجتمع انباشته شده است.

این وزارتخانه هشدار داد ژنراتورهای برق مرکز پزشکی ناصر به دلیل کمبود سوخت تا دو روز دیگر متوقف می شود

از سوی دیگر، نیروهای مقاومت غزه به مقابله با نیروهای متجاوز اشغالگر ادامه دادند و در ساعات گذشته نیز تل آویو را موشک باران کردند.

این در حالی است که گردان های قدس، گردان های القسام و گردان های مجاهدین از نبردهای خشونت آمیز با دشمن در جبهه های مختلف خبر داده و در بیانیه های جداگانه ای از انهدام تعدادی تانک مرکاوا و بولدوزر نظامی با ضد موشک در محور پیشروی جنوب غربی شهر خان یونس خبر دادند.

گردان‌های قدس همچنین از درگیری شدید نیروهایش با نظامیان و خودروهای دشمن صهیونیستی در محورهای پیشروی غرب و جنوب شهر غزه خبر داده و افزود: تجمع سربازان و خودروهای دشمن در شرق اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه را با خمپاره بمباران کردند.

علاوه بر این، گردان های القسام تاکید کردند شماری تانک از جمله تانک مرکاوای صهیونیستی را در محله الامل در غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت تاندوم هدف قرار دادند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها