پایگاه‌های آمریکا در منطقه ۲۰۰ بار هدف حمله قرار گرفتند

پایگاه‌های آمریکا در منطقه ۲۰۰ بار هدف حمله قرار گرفتند
چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 04:37

حملات گروه‌های مقاومت علیه مواضع تروریست‌های آمریکایی در منطقه که پس از تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به نوار غزه و با هدف فشار بر نیروهای پشتیبان رژیم صهیونیستی آغاز شده است، همچنان ادامه داشته و دامنه این حملات، مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را هم در بر گرفته است.

العالم - آمریکا

گروه‌های مقاومت بلافاصله چند روز پس از آغاز نبرد میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، حملاتی را علیه نیروهای پشتیبان این رژیم در منطقه آغاز کردند. با شدت یافتن درگیری‌ها و همچنین واکنش آمریکایی‌ها به اقدامات مقاومت، کیفیت و کمیت حملات نیز افزایش یافت. رفته رفته دامنه این حملات گسترش یافته و به مواضع رژیم صهیونیستی نیز سرایت کرد.

تا لحظه نگارش این نوشته (۱۱ بهمن ماه، ساعت ۰۰:۵۰)، گروه‌های مقاومت ۲۰۰ عملیات موشکی، راکتی و پهپادی علیه پایگاه‌های غیرقانونی ارتش تروریستی آمریکا در کشورهای عراق و سوریه و سرزمینهای اشغالی فلسطین ترتیب داده‌اند.

حملات مقاومت علیه آمریکایی‌ها بنا به دلایلی متوقف شده و ساعاتی قبل ابوحسین الحمیداوی، دبیرکل کتائب حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای از توقف موقت حملات علیه تروریست‌های آمریکایی خبر داد.

پربیننده ترین خبرها