دیدار نتانیاهو با نظامیان مجروح و روایت تلفات رژیم اشغالگر در غزه+ ویدئو

دیدار نتانیاهو با نظامیان مجروح و روایت تلفات رژیم اشغالگر در غزه+ ویدئو
جمعه 13 بهمن 1402 - 12:27

دیدار نخست‌وزیر رژیم اشغالگر با نظامیان مجروح نشان‌دهنده حجم خسارات تحمیلی به این رژیم و مقاومت شدید مبارزان فلسطینی در مواجهه با این نیروها در نوار غزه است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از عربی ۲۱، "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل با حضور در یکی از بیمارستان‌ها در فلسطین اشغالی، با نظامیانی که در جریان جنگ غزه مجروح شده‌اند، دیدار کرد.

در ویدیویی که از این دیدار منتشر شده، نتانیاهو با یکی از این نظامیان صحبت می‌کند و این نظامی می‌گوید: با دیگر سربازان در ساختمانی پناه گرفته بودیم که یک راکت‌انداز "آر پی جی" شلیک شد و در نتیجه آن، دو تن از دوستانم کشته شدند و من دچار جراحت شدیدی شدم.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر همچنین با سربازی که هر دو پایش در غزه قطع شده دیدار کرد. این نظامی گفت که یگان او به مدت دو هفته کامل و بی‌وقفه می‌جنگید و هر شب حوادثی آنجا رخ می‌داد.

او درخصوص نحوه مجروح شدنش گفت که در یکی از ساختمان‌ها دروازه تونلی را مشاهده کردند ولی آن ساختمان با مواد منفجره منفجر، و روی آنها آوار شد و به دنبال آن، بلافاصله ۴ نظامی کشته، و پنج نظامی دیگر دچار جراحات شدیدی شدند.

نتانیاهوطبق بیانیه ارتش صهیونیست، از ۲۷ اکتبر گذشته ( آغاز یورش زمینی به نوار غزه) ۲۲۴ افسر و سرباز این رژیم کشته شده‌اند. هر چند ارزیابی بسیاری از تحلیلگران شمار کشته‌شده‌ها را بیشتر از این رقم نشان می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها