گزارش العالم؛

ادامه حملات وحشیانه ارتش اشغالگر و بمباران انبار دارویی در غزه

جمعه 13 بهمن 1402 - 22:48

همزمان با ادامه بمباران خانیونس توسط رژیم صهیونیستی، امروز بیمارستان الامل  به طور مستقیم هدف گرفته شد و انبار دارویی وزارت بهداشت غزه نیز بمباران شد.

العالم فلسطین

این در حالی است که بیمارستان های نوار غزه از کمبود ابزارهای پزشکی و مواد دارویی با مشکل روبروست و کمک های محدودی به نوار غزه می رسد که بخشی از آن داروهایی بوده که در انبارهای وزارت بهداشت قرار گرفت تا در بیمارستان ها توزیع شود.

مسدود شدن جاده ها به دلیل بمباران نیز بیشتر بیمارستان ها را در یک بحران واقعی و در آستانه از کار افتادن کامل قرار داده است.

اسرا البحیصی خبرنگار العالم گفت: شماری زخمی و شهید در بیمارستان الامل و اطراف آن پذیرش شده و تانک های رژیم اشغالگر در نزدیکی بیمارستان الشفاء نزدیک به منطقه الانصار که به منطقه درگیری مقاومت و رژیم اشغالگر تبدیل شده، مستقر شده اند.

وی افزود: سه شهیدی که به بیمارستان منتقل شدند دو برادر و پسر عمویشان بودند که بر اثر بمباران موشکی منزلشان توسط هواپیمای جاسوسی به شهادت رسیدند و از خانواده ابوزایده هستند.

وی افزود: 3 روز پیش تماس با آنان قطع و امروز اجساد آنها پیدا شد، به این معنی که هر زمان اشغالگران از منطقه ای عقب نشینی می کنند، جنایات بیشتری در نوار غزه فاش خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها