تقدیر حزب الله و وزیر اطلاع رسانی لبنان از خبرنگار العالم در این کشور

تقدیر حزب الله و وزیر اطلاع رسانی لبنان از خبرنگار العالم در این کشور
شنبه 14 بهمن 1402 - 10:02

مسئول بخش رسانه‌ای حزب‌الله و «زیاد مکاری» وزیر اطلاع رسانی لبنان، در مراسمی از «حسین عزالدین» گزارشگر شبکه العالم در مرز لبنان و فلسطین اشغالی تقدیر کردند.

العالم - لبنان

بنابر این گزارش، به دعوت بخش رسانه‌ای حزب‌الله و تحت حمایت «زیاد مکاری» وزیر اطلاع رسانی لبنان، از جمعی از خبرنگاران حاضر در مرز لبنان و فلسطین از آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، از جمله حسین عزالدین گزارشگر شبکه العالم و خبرنگاران شبکه‌های داخلی و بین المللی تجلیل شد.
در مراسم تجلیل، جمع کثیری از شخصیت‌های رسمی سیاسی و حزبی، نمایندگان شبکه‌های تلویزیونی و طیف وسیعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

«حاج محمد عفیف» مسئول بخش رسانه‌ای حزب الله، رسانه‌ها را سلاحی موازی با سلاح مقاومت دانست که جنایتهای رژیم اشغالگر را به تصویر می‌کشند.

همچنین زیاد مکاری وزیر اطلاع رسانی لبنان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های مورد تقدیر، برای آگاهی افکار عمومی، حقیقت را به نمایش می‌گذارند، از جانفشانی‌های خبرنگاران همکار در خط مقدم تقدیر و تشکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی هیچ اهمیتی به عرف و قوانین بین المللی نمی‌دهد و به ویژه تلاش می‌کند که از فعالیت اصحاب رسانه در میدان جنگ ممانعت نماید.

پربیننده ترین خبرها