پاسخ دردناک حزب الله به نظامیان صهیونیست در پادگان زرعیت +فیلم

جمعه 13 بهمن 1402 - 15:00

خبرنگار العالم از پاسخ دردناک حزب الله لبنان به حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با حمله به پاگان نظامی زرعیت این رژیم خبر داد.

العالم لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی مناطق حومه شهرک های دیرمیماس، برج الملوک و سهل الخیام و شهرهای الناقوره، شیحین و مروحین لبنان را از پایگاه های این رژیم اشغالگر در داخل فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی بامداد امروز و با وجود شرایط بد جوی منطقه مرزی، پس از یک شب پرتنش ، به بسیاری از مناطق لبنان از جمله مروحین چندین بار حمله کرد که به تخریب برخی منازل منجر شد اما هیچگونه تلفات انسانی گزارش نشده است.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد: بمباران شبانه رژیم صهیونیستی نیز بر شهرک های راشیا الفخار و حلتا متمرکز بود، علاوه بر این، شهرک های حولا، میس، بلیدا، عیتا الشعب و شهرک هایی در میان مناطق رامیا و علما الشعب لبنان مورد حملات بی وقفه قرار گرفتند.

خبرنگار العالم گزارش داد که مقاومت لبنان روز گذشته در پاسخ به حملات متعدد رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان یک سری عملیات ویژه انجام داد که در مهمترین آنها پادگان زرعیت هدف قرار گرفت.

در این حمله به تجمع نیروهای اشغالگر صدمات جدی وارد شد.

پربیننده ترین خبرها