گزارش العالم؛ مردم پاکستان خواستار قطع شریانهای حیاتی رژیم اسرائیل شدند

شنبه 14 بهمن 1402 - 16:34

با توجه به ادامه تجاوزات وحشیانه اسرائیلی علیه غزه و فلسطین، مردم پاکستان خواستار قطع شریان های حیاتی اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای عربی و اسلامی برای وادار کردن آن به توقف تجاوز شدند.

العالم – آسیا

احمد حنیف شهروند پاکستانی به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: برنامه هسته ای پاکستان کجاست، ائتلاف نظامی سعودی-اسلامی برای حمایت از مردم غزه کجاست؟ اگر مانند قهرمانان یمن، لبنان و عراق نمی توانید با دشمن رویارویی نظامی داشته باشید حداقل روابط خود را با اسرائیل قطع کنید.

زاهده، یکی دیگر از شهروندان پاکستانی، گفت: اسرائیل با مشکلات زیادی مواجه است اما حملات اقتصادی در دریای سرخ تاثیرگذارترین مشکل این رژیم است پس کشورهای عربی و اسلامی به ویژه کشورهای هم مرز با آن می بایست از طریق تحریم به اسرائیل ضربه اقتصادی بزنند.

بکر صدیقی دیگر شهروند پاکستانی نیز خاطرنشان کرد: عدم ایفای نقش از سوی سازمان همکاری اسلامی، همه ملت‌های اسلامی را نگران کرده است زیرا باید کشورهای عربی و اسلامی را مجبور به تحریم اقتصادی و سیاسی رژیم اسرائیل کند اما برخی از حکومتهای عربی یا اسلامی خود عامل اعطای چراغ سبز به رژیم اسرائیل برای استمرار کشتار بی رحمانه مردم غزه هستند.

عایشه لطیف از شهروندان پاکستانی هم گفت: آیا منطقی است که غزه با بمبارانهای صهیونیستی و پول امارات، عربستان و ترکیه نابود شود؟ چقدر شرم آور است که کسی که مدعی حمایت از فلسطین است به ارتش اشغالگر اسرائیل کمک کند آنهم وقتی ارتش صهیونیستی از رسیدن کمک ها به مردم بی دفاع فلسطین جلوگیری می نماید.

پربیننده ترین خبرها