گزارش العالم از تظاهرات شهروندان انگلیس علیه جنگ غزه در لندن

شنبه 14 بهمن 1402 - 22:32

از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، تظاهراتی به صورت هفتگی در لندن پایتخت انگلیس و مقابل مقر شبکه تلویزیونی بی.بی.سی. در اعتراض به کشتار مردم فلسطین در نوار غزه، برگزار می شود، معترضان خواستار تلاش دولت انگلیس برای توقف تجاوزات هستند.

العالم - اروپا

ریما عبدالله خبرنگار شبکه خبری العالم در لندن گزارش داد: «تظاهرات مردم در لندن تقریباً به صورت هفتگی ادامه دارد، اما دولت انگلیس گوش خود را نسبت به همه اینها و صدای مردم در خیابان‌های لندن و میلیون‌ها نفر مشارکت کننده در تظاهرات ملی در شهرهای انگلیس، بسته است.»

بنابر این گزارش، «تظاهرات‌کنندگان امروز راهپیمایی خود را از مقابل ساختمان بی.بی.سی. آغاز کردند تا از آن بخواهند بی‌طرف بوده و واقعیت را آن‌طور که هست و بر اساس اصول حرفه‌ای رسانه، به تصویر بکشد. معترضان خواستار توقف جنگ غزه شدند.»

خبرنگار شبکه العالم خاطرنشان کرد که انتخابات آتی در انگلیس شاهد تحریم مردمی خواهد بود زیرا آنها معتقدند که دولت شانا باید به صدای کسانی که آنها را به قدرت رساندند گوش دهد، اما وقتی صدای مردم به این شکل نادیده گرفته می شود، پاسخ آنها با صدای بلند این خواهد بود: «نه به انتخابات» و «آری به آتش بس».

پربیننده ترین خبرها