هلاکت نظامی صهیونیست در غزه

هلاکت نظامی صهیونیست در غزه
چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 12:18

منابع خبری از هلاکت یک نظامی صهیونیست عضو گردان مهندسی وابسته به تیپ «هرئل» در نواره غزه خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از نظامیانش در جریان نبردهای غزه که به شدت زخمی شده بود به کشته شد.

دو روز پیش نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از افسرانش در درگیری‌های جنوب غزه به دست مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش نیز از کشته شدن ۳ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۵ نظامی دیگر خود خبر داده بود.

رژیم صهیونیستی تا این لحظه به طور رسمی به هلاکت بیش از ۵۶۰ افسر و نظامی خود در نبرد غزه اعتراف کرده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتوبر (۱۵ مهر) به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از نظامیان کشته شده خود را اعلام می کند، با گذشت بیش از ۴ ماه از جنگ غزه، حجم خودسانسوری خود را بسیار بالاتر برده است. بسیاری از خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند و بعضا یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله ای در سرزمین های اشغالی ایجاد می کند. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

این نظامی صهیونیست که اخیرا از جنگ غزه بازگشته در فیلمی که در شبکه ها و رسانه های مختلف منتشر شده با رد آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر می دهد، خبری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده اند. باید گفت که کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

شمار تانک ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای منهدم شده صهیونیست ها در طول جنگ غزه نیز از مرز ۹۰۰ دستگاه گذشته که آمار بسیار وحشتناکی برای صهیونیست ها است؛ البته باید تعداد دهها خودرو و تانک منهدم شده صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی توسط حزب الله را نیز به آن افزود.

پربیننده ترین خبرها