گزارش العالم از محل بمباران بامداد امروز جنگنده های صهیونیست در سوریه/ 6 شهروند سوری شهید شدند+ ویدیو

چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 12:50

حمله دشمن اسرائیلی به یک ساختمان مسکونی سه طبقه در محله الحمراء در مرکز شهر حمص سوریه به شهادت چند غیر نظامی و مجروح شدن تعدادی دیگر منجر شد.

العالم _ سوریه

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، از محل اصابت حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی گزارش داد: براساس نخستین آمار اعلام شده، حمله بامداد امروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی به مرکز حمص در سوریه به شهادت شش غیرنظامی و ویرانی کامل ساختمان مسکونی و خسارت به ساختمان های مجاور منجر شده است.

این در حالی است که آواربرداری برای مشخص شدن سرنوشت افراد گرفتار زیر آوار نیازمند ساعت ها کار تیم های دفاع مدنی و نیروهای امدادی استان حمص است.

عبدالله البواب، رئیس شورای شهر حمص به تلویزیون العالم گفت: منطقه ای که صهیونیست ها به آن حمله کردند، مسکونی است. دانش آموزان و غیرنظامیان ساکن در این ساختمان تحت مداوا قرار گرفته اند. تعدادی شهید شده اند که هنوز شمار قطعی آنها مشخص نیست. ما در حال حاضر مشغول بازگشایی راه و آواربرداری هستیم.

سرتیپ مهذب المودی رئیس دفاع غیرنظامی حمص گفت: نیروهای امداد برای آواربرداری و بیرون آوردن اجساد شهدا و مجروحان به آتش نشانان کمک می کنند.

اقدام دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن مکرر محله های مسکونی در شهرهای سوریه نشان دهنده اصرار آن برای باز نگه داشتن جبهه سوریه حتی به قیمت خون غیرنظامیان به منظور تحت فشار قرار دادن محور مقاومت است.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) حدود ساعت 30 صبح امروز (چهارشنبه)، حمله هوایی دشمن اسرائیلی از سمت حریم هوایی شهر طرابلس در شمال لبنان صورت گرفت که نقاطی از شهر حمص را هدف قرار داد.

به دنبال این حملات، پدافند هوایی سوریه موشک‌های متجاوزان را رهگیری و تعدادی از آنها را ساقط کرد، در این حملات تعدادی از غیرنظامیان شهید و مجروح شدند همچنین خسارات مادی به بار آمد.

پربیننده ترین خبرها