مسدود شدن صفحات رهبر انقلاب و اعتراف رسمی به درماندگی آمریکا

مسدود شدن صفحات رهبر انقلاب و اعتراف رسمی به درماندگی آمریکا
شنبه 21 بهمن 1402 - 23:03

خبر: شرکت آمریکایی «مِتا» حساب‌‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در اینستاگرام و فیس‌بوک را به بهانه ی عدول های متعدد نسبت به سیاست‌های متا در زمینه سازمان‌ها و افراد خطرناک مسدود کرد!

العالم-یک خبر چند خط تحلیل

تحلیل:
- این خبر بعد از آنکه نبرد توفان الاقصی دروغ «آزادی بیان» ادعایی غربی ها را برای همگان آشکار ساخت، دیگر نه غافلگیر کننده و نه عجیب است.

-اینک برای همگان کاملا عادی است که رفتارها و اعمالی را در تریبون های تبلیغتاتی و شبکه های تلویزیونی که غرب به واسطه ی آن به ملت های جهان فخرفروشی می کرد،نظاره کنند که آن را چیزی جز ظلم و ستم و مهر زدن بر دهان ها نمی توان نامید چرا که سیاستمداران و اندیشمندان و فعالان تنها به علت بیان عبارت «نسل کشی » درغزه کافی است یا این که تنها آمار و ارقامی از جنایات صهیونیست ها در غزه ارائه می کنند، به صورت زنده و مستقیم از این تریبون ها طرد می شوند.

- در غرب و بویژه آمریکا این امر عادی شده است که رؤسای دانشگاه ها، دانشجویان، روزنامه نگاران و هنرمندان تنها به خاطر بیان سخنی از دروغ بودن روایت های اسرائیل از غزه، که غرب و آمریکا کورکورانه آن را می پذیرند، بیان کنند تا از دانشگاه و اداره و محل کار خود اخراج شوند. حتی در غرب کار به جایی رسیده است که برخی به صرف بیان کلامی که دوگانگی معیارهای غرب را فاش سازد، زندگی خود را در خطر می بینند.

-نکته جالب توجه این که «غرب متمدن» و بویژه آمریکا تمام تریبون های تبلیغاتی و صفحات شبکه های اجتماعی خود را در اختیار کسانی قرار می هند که به ترویج روایت های اسرائیلی از رویدادهای غزه، فلسطین اشغالی و منطقه غرب آسیا می پردازند. حتی آنها تریبون های خود را در اختیار برخی اعضای کابینه نتانیاهو قرار می دهند که تا قبل از توفان الاقصی غرب آنها را ترویست های نژادپرست و راست گراهای افراطی توصیف می کرد اما اینک این تریبون ها مملو از سخنان و ادعاهای مقامات اسرائیلی شده است که ملت فلسطین و عرب ها را به بدترین شکل توصیف می کنند و درخواست نسل کشی و کوچاندن آنها و اشغال سرزمینشان و نیز ریختن بمب اتم بر سر آنها را مطرح می کنند بدون این که حساب های آنها به بهانه تخلف‌ های متعدد نسبت به سیاست‌های متا در خصوص سازمان‌ها و افراد خطرناک مسدود شود!

- عجیب نیست که مسدود شدن صفحات رهبر انقلاب با 45مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،مصادف شده است؛انقلابی که نقشی چشمگیر در شکست تمام تلاش های آمریکا و غرب برای پایان دادن به مسئله فلسطین و تحمیل سلطه اسرائيل بر منطقه ایفا کرده است. بنابراین آمریکا هرگز انقلاب اسلامی را که باعث بیداری اسلامی در منطقه و شکست و ناکامی طرح و برنامه های آمریکا شده و مسئله فلسطین را به کانون توجه ملت های عربی و اسلامی آزاده بازگردانده است، نمی بخشد.

-اقدام آمریکا به مسدود کردن صفحات رهبر انقلاب در حقیقت اعتراف رسمی به تاثیر کلام رهبری بر افکار عمومی جهان و نیز اعتراف رسمی به درماندگی آمریکا در مقابله مبتنی بر استدلال است و به همین علت آمریکا به سیاست بستن و مسدود کردن روی آورده است و این سیاستی است که ثابت کرده است که علیرغم تحمیل سیاست سانسور از سوی غرب آمریکا و صهیونیسم جهانی، آ‌مریکا چقدر از کلام رهبر انقلاب وحشت دارد.

-توفان الاقصی هر روز نقابی جدید از چهره امریکا بر می دارد و هیچ وقت مثل امروز چهره ای به این کریهی و ناپسندی از آمریکا نمایش داده نشده است. بدون شک آمریکا چیزی جز قدرتی وحشی، جنایتکار، خون ریز، تروریست و دشمن بشریت نیست؛ قدرتی که حتی از کشتن کودکان و زنان هم دریغ نمی کند و تصویر این چهره ی ناپسند برای همیشه در ذهن ملت ها باقی خواهد ماند و آمریکا هر کاری هم که انجام دهد نخواهد توانست روی رفتارهای ناپسند و چهره ی کریه خود سرپوش بگذارد.

پربیننده ترین خبرها