تظاهرات هزاران نفری در رباط در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه

تظاهرات هزاران نفری در رباط در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه
يکشنبه 22 بهمن 1402 - 16:50

ده‌ها هزار مراکشی با برگزاری تظاهراتی در پایتخت، بر موضع ثابت خود در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات بی‌وقفه رژیم اشغالگر علیه باریکه غزه تأکید کردند.

العالم- مراکش

به گزارش العالم به نقل از "عربی ۲۱"، رباط، پایتخت مراکش صبح امروز شاهد تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر بود که از ۷ اکتبر حملات مرگبار علیه باریکه غزه آغاز کرده است.

تظاهرات‌کنندگان سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به روند عادی‌سازی با این رژیم شدند.

در تظاهرات امروز که توسط "جبهه مغربی برای حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی" سازماندهی شده، معترضان شعارهای "تا پیروزی و آزادی"، "ملت خواستار ابطال عادی‌سازی هستند"، "غزه، غزه.. رمز عزت" و "شهید دوست خداست" سر می‌دادند.

مشارکت‌کنندگان در تظاهرات همچنین تصاویری از مسجدالاقصی را در دست داشتند و پرچم‌های فلسطین و مراکش نیز حضوری بارز در این تظاهرات داشت.

.

شب گذشته نیز ده‌ها شهر در مراکش صحنه تظاهرات گسترده در حمایت از غزه بود.

طبق آمار اولیه، بیش از ۲۸۰۶۴ فلسطینی در جریان جنگ اخیر در نوار غزه شهید و حداقل ۶۷۶۱۱ نفر مجروح شده‌اند. هزاران قربانی نیز زیر آوارها دفت شده‌اند و رژیم اشغالگر مانع از فعالیت تیم‌های امداد و نجات برای نجات قربانیان می‌شود.

پربیننده ترین خبرها