گزارش العالم از جنایات نظامیان اشغالگر در بیمارستان های غزه + ویدیو

شنبه 28 بهمن 1402 - 14:19

خبرنگار شبکه العالم در دیرالبلح از جنایتگری نظامیان رژیم صهیونیستی و حملات به بیمارستان های تحت محاصره جنوب باریکه غزه از جمله بیمارستان ناصر و الامل خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در دیرالبلح واقع در باریکه غزه، گزارش داد که محاصره مجتمع بیمارستانی «ناصر» از سوی نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد و نیروهای اشغالگر در حال هجوم به بیمارستان و تخریب بخش ها و تجهیزات پزشکی آن هستند که بزرگ ترین مجتمع پزشکی در مناطق جنوبی نوار غزه است.

بنابر این گزارش، اشغالگران اسرائیلی در اقدام غیر انسانی مجتمع پزشکی ناصر را به طور کامل از کار انداختند و تنها به 5 پزشک اجازه دادند تا 120 بیمار را در محوطه بیمارستان درمان کنند. آنها از بستری شدن مجروحان و ساکنان فلسطینی در بیمارستان جلوگیری می کنند.

خبرنگار العالم همچنین در خصوص اقدامات ضد بشری نظامیان صهیونیست علیه بیمارستان الامل وابسته به جمعیت هلال احمر فلسطین در غزه خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر از ورود مجروحان و شهروندان فلسطینی به این بیمارستان جلوگیری کردند و بر خلاف قوانین بین المللی از درمان شهروندان جلوگیری می کنند.

بنابر این گزارش نظامیان صهیونیست، 13 نفر از کارکنان و کادر بهداشتی بیمارستان را دستگیر کردند که 8 نفر از آنها کارکنان جمعیت هلال احمر در خان یونس هستند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: با وجود حضور نیروهای اشغالگر در داخل بیمارستان امل، اکیپ های بیمارستان همچنان به کار خود ادامه می دهند، زیرا شهروندان بیمار و مجروحان نیاز به درمان و مراقبت های پزشکی دارند.

پربیننده ترین خبرها