محمد رعد: صهیونیست‌ها از رفح هم دست‌خالی و شکست‌خورده برمی‌گردند

محمد رعد: صهیونیست‌ها از رفح هم دست‌خالی و شکست‌خورده برمی‌گردند
دوشنبه 30 بهمن 1402 - 17:18

رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با وجود برخورداری از حمایت همه‌جانبه قدرت‌های استکباری جهان باز هم به هیچ هدفی در غزه نرسیدند تاکید کرد اسرائیل حتی اگر وارد رفح هم بشود، شکست‌خورده و دست خالی برمی‌گردد.

العالم - لبنان

«محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در سخنانی به درماندگی صهیونیست‌ها در جنگ غزه اشاره و اعلام کرد، دشمن صهیونیستی در تلاش برای نفوذ به سراسر غزه است اما هنوز نتوانسته هیچ سیطره‌ای بر آنجا پیدا کند و نیروهای این رژیم مدام در کمین مبارزان مقاومت فلسطین گرفتار می‌شوند. نظامیان اشغالگر نمی‌توانند بر منطقه‌ای که در آن نفوذ کرده‌اند مسلط شوند و بلافاصله عقب‌نشینی می‌کنند.

محمد رعد افزود، ما اکنون در مرحله‌ای هستیم که اهداف متجاوزان در حال سقوط کردن بوده و درست است که ما هزینه زیادی داده و فداکاری بسیاری کرده‌ایم اما وظیفه ما نابودی اهداف دشمن است. این همان پیروزی است که ما به دنبال آن هستیم و زمانی که دشمن از رسیدن به اهدافش بازمی‌ماند و دست خالی از میدان برمی‌گردد، یعنی ما پیروز شده‌ایم.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، امروز دشمن صهیونیستی به آخر راه رسیده و هرچقدر هم تحت حمایت طرف‌هایی که از جنایت‌ها و تروریسم آن حمایت می‌کنند، باشد، باز هم نجات پیدا نخواهد کرد. این طرف‌ها با حمایت از رژیم اشغالگر در سطوح مختلف امیدوارند بتوانند اهداف این رژیم را محقق کرده و مقاومت را از بین ببرند و به نگرانی صهیونیست‌ها پایان دهند و ثروت‌های ملت‌های ما را غارت کنند، اما این دشمن به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

رئیس فراکسیون حزب‌الله ادامه داد، دشمن صهیونیستی درحالی که بعد از ورود به خان یونس و شمال غزه مجبور به عقب‌نشینی از این مناطق شد از این شکست خود درس نگرفته و اکنون تهدید برای حمله به رفح می‌کند. می‌بینیم که حماس همچنان کنترل خان یونس و شمال نوار غزه را در دست دارد و اشغالگران حتی یک اسیر خود را هم با زور و عملیات نظامی از غزه خارج نکرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد، با این وجود می‌بینیم که دشمن اشغالگر روی کشتار در رفح که میزبان یک میلیون و چهارصد آواره فلسطینی است شرط می‌بندد و همه دنیا هم راه را برای این رژیم همواره می‌کنند تا مرتکب جنایتی جدید شود اما حتی اگر صهیونیست‌ها وارد رفح هم بشوند دست خالی و شکست خورده از آنجا برمی‌گردند.

محمد رعد در پایان تاکید کرد، پیروزی مقاومت در راه است و این پیروزی قطعی خواهد بود؛ زیرا ثبات و جهاد و قهرمانی فرزندان ما و شجاعت آنها، پروژه‌ها و توهمات و آرزوهای دشمن را نابود کرده و دشمن در شرایطی است که باید تسلیم شود و عقب‌نشینی کند. این جنگ، تقابل بزرگی بین ما و دشمن صهیونیستی بوده و ما در هیچ جنگی با اشغالگران نبوده‌ایم؛ مگر اینکه پیروز از آن بیرون آمدیم.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها