ناکامی صهیونیست‌ها و توسل به جنگ روانی علیه السنوار

ناکامی صهیونیست‌ها و توسل به جنگ روانی علیه السنوار
چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 09:10

ناکامی رژیم اشغالگر در تحقق اهداف اعلام‌ شده‌اش از یورش زمینی به نوار غزه از جمله ترور رهبران مقاومت، باعث شده است مسئولان و رسانه‌های این رژیم هر از گاهی ادعاهایی درباره سرنوشت رهبر حماس منتشر کنند تا روحیه نظامیان اسرائیلی تقویت شود.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، روز گذشته تلویزیون عبری "اسرائیل هیوم" در گزارشی به نقل از یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: "یحیی السنوار" رهبر جنبش حماس در غزه به همراه خواهر و برادرش از طریق یک تونل به صحرای سینای مصر فرار کرده اند.

همزمانِ "رافائل جروزالمی" افسر بازنشسته اطلاعاتی رژیم به تلویزیون عبری "آی ۲۴ نیوز" گفت که یحیی السنوار با شماری از گروگان‌های اسرائیلی از رفح به مصر رفته‌اند ولی از آنجا که السنوار از تلفن همراه یا هیچ وسیله ارتباطی جدید استفاده نمی‌کند، "هیچ نشانه ای از مکان حضور او وجود ندارد".

به دنبال این شایعات، روزنامه "یدیعوت آحارونوت" به نقل از یک مقام امنیتی تأکید کرد که اطلاعاتی مبنی بر فرار السنوار و مسولان ارشد حماس از طریق تونل‌ها به مصر وجود ندارد.

این گزارش‌ها و ادعاهای ضد و نقیض درباره مکان اقامت یحیی السنوار در حالی از سوی صهیونیست‌ها مطرح می‌شود که ارتش اشغالگر چند روز پیش تصاویری از فردی داخل یکی از تونل‌های خان‌یونس پس از جنگ منتشر و ادعا کرد این فرد یحیی السنوار است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها