رژیم صهیونیستی درصدد احداث 3300 واحد مسکونی در کرانه باختری

رژیم صهیونیستی درصدد احداث 3300 واحد مسکونی در کرانه باختری
جمعه 4 اسفند 1402 - 19:10

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم در نظر دارد طی دو هفته آینده پروژه احداث بیش از 3 هزار و 300 واحد مسکونی در کرانه باختری اشغالی را تصویب کند.

العالم - فلسطین

این پروژه در صورت تصویب ، بزرگترین پروژه شهرک‌سازی در کرانه باختری اشغالی از زمان آغاز تجاوزات رژیم اسرائیل به باریکه غزه در 7 اکتبر خواهد بود.

رادیو رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد کمیته شهرکسازی ظرف دو هفته برای احداث 2350 واحد مسکونی در شهرک معالیه ادومیم در شرق بیت المقدس، حدود 300 واحد مسکونی در شهرک کیدار، جنوب شرق قدس و 700 واحد مسکونی در شهرک افرات در جنوب قدس اشغالی جلسه‌ای تشکیل خواهد داد.

این کمیته ادعا کرد این تصمیم در پاسخ به عملیات تیراندازی روز گذشته نیروهای مقاومت فلسطین در نزدیکی شهرک معالیه ادومیم که منجر به کشته شدن یک سرباز اسرائیلی و زخمی شدن حداقل 8 نفر دیگر اتخاذ شده است.

کابینه تندرو نتانیاهو شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین را تشدید و از آن حمایت می‌کند. در سال های اخیر افزایش قابل توجهی در شهرک‌سازی در کرانه باختری رخ داده است و بیش از 700 هزار شهرک‌نشین در شهرک‌های اسرائیلی در کرانه باختری از جمله بیت‌المقدس شرقی ساکن هستند.

پربیننده ترین خبرها