واکنش یک مسلمان آمریکایی به خرید محصولات تحریم شده مک دونالد در مدینه منوره+ ویدیو

شنبه 5 اسفند 1402 - 12:20

یک روزنامه نگار عربستانی تصاویری منتشر کرده که در آن یک مرد مسلمان آمریکایی به خریداران محصولات شرکت آمریکایی مک دونالد در شهر مدینه منوره هشدار می دهد که محصولات تحت تحریم این شرکت را که از نظامیان رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان حمایت کرده است؛ خریداری نکنند.

العالم ـ عربستان

ترکی الشلهوب، روزنامه‌نگار و نویسنده سعودی، با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در پلتفرم «X»، یک مسلمان آمریکایی را نشان می دهد که از افرادی که غذای خود را از مک‌دونالد در مدینه می‌خرند به شدت انتقاد و مساله تحریم این شرکت آمریکایی را به آنها یادآوری می‌کند.

در این فیلم، این فرد مسلمان آمریکایی حامی ملت مظلوم غزه خطاب به خریداران محصولات مک دونالد در شهر مدینه منوره می‌گوید: "اینجا تحریم شده است، شرم آور است جای دیگری هم برای غذاخوردن وجود دارد از رستوران‌های داخلی حمایت کنید. این مکان متعلق به صهیونیست‌هاست اجازه ندهید شما را فریب دهند".
این مسلمان خطاب به این خریداران می گوید: «این مکان همچنان نماینده صهیونیسم است، مراقب باشید، نگذارید این شما را گول بزند، جاهای دیگری برای غذا خوردن وجود دارد.

حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در حالی برای صد و چهل و یکمین روز متوالی ادامه دارد که بمباران خانه های فلسطینیان در مناطق مختلف باریکه غزه به ویژه شهرهای رفح و دیرالبلاح همچنان ادامه دارد و این در حالی است که حدود نیم میلیون فلسطینی در شمال این کشور حضور دارند و مردم غزه هم اکنون از قحطی رنج می برد.

وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که تلفات حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 7 اکتبر تا کنون به 29606 شهید و 69737 زخمی افزایش رسیده است.

پربیننده ترین خبرها