ابوحمزه: به مقابله با رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم/ هلاکت یک گروه از نظامیان صهیونیست در محله الزیتون

ابوحمزه: به مقابله با رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم/ هلاکت یک گروه از نظامیان صهیونیست در محله الزیتون
شنبه 12 اسفند 1402 - 19:31

سخنگوی گروهان های قدس گفت: ما در برابر ماشین جنگی، حملات و کشتار صهیونیست ها علیه فلسطینیان ثابت قدم خواهیم ماند.

العالم – فلسطین

"ابوحمزه" سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه طی پیام صوتی اظهار داشت: آیا وقت آن نرسیده است که مانند مردم شریف لبنان، یمن و عراق سلاح به دست بگیرید و با سلاح ملت فلسطین را یاری دهید.

وی تصریح کرد: من به مردم مان می گویم که با شما در درد و رنج و مقاومت شریک هستیم و تا رفتن دشمن صهیونیستی از غزه و فلسطین، مقاومت را متوقف نخواهیم کرد.

ابوحمزه گفت: ما در روزهای گذشته ماموریت های رزمی متعددی را علیه نیروهای اشغالگر صهیونیستی انجام دادیم و تمامی اعضای یک گروه از نظامیان صهیونیستی را در محله الزیتون به هلاکت رساندیم.

سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین یادآور شد: ما استمرار عملیات طوفان الاقصی را بر اساس وحدت میادین در غزه، لبنان، عراق و یمن اعلام می‌کنیم و به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، می گوییم که مسئله فردای بعد از پایان جنگ غزه را فقط رزمندگان فلسطین تعیین می کنند.

ابوحمزه تصریح کرد: از ملت عربی و اسلامی می خواهم که روز اول ماه مبارک رمضان را روز جهانی حمایت از غزه قرار دهند و از اهالی کرانه باختری و قدس می خواهم برای حمله به دشمن آماده شوند.

پربیننده ترین خبرها