جهاد اسلامی : نوکر مآبی سرنوشت کسانی است که از مبارزه با "اسرائیل" طفره می روند

جهاد اسلامی : نوکر مآبی سرنوشت کسانی است که از مبارزه با
دوشنبه 14 اسفند 1402 - 15:07

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که سیاست آمریکا در خاورمیانه بر حذف مسأله فلسطین متمرکز شده است و غزه در برابر همین سیاست قیام کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، طی سخنانی در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با عنوان «البنیان المرصوص» در بیروت اظهار داشت: آمریکا حامی اصلی تروریسم در جهان است و دولت های عربی هم امکانات و دارایی های ملت ها را هدر می دهند.

وی افزود: "هر کسی که از مبارزه با رژیم صهیونیستی در منطقه شانه خالی کند، نوکر این رژیم و آمریکا باقی خواهد ماند". اما "هر کس که امروز در برابر رژیم اسرائیل بایستد شرف و عزت و پیروزی را برای ملت خود رقم خواهد زد".

الهندی خاطرنشان کرد: در نهایت اسرائیل در منطقه و در جهان جایگاه خود را از دست خواهد داد و نژادپرستی برای همیشه دفن خواهد شد.

معاون دبیر کل جهاد اسلامی در ادامه گفت که رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت شکست خورد و نتوانست حتی یک اسیر را بازگرداند. وی افزود: "عجیب اینجاست که آمریکا از یک طرف سلاح در اختیار اسرائیل قرار می دهد و از سوی دیگر اندک کمک غذایی برای فلسطینیان از طریق هوایی و با هواپیما فرومی ریزد".

الهندی با بیان این که واشنگتن از گسترش جنگ در منطقه هراس دارد و هدفش از آتش بس، آزاد کردن اسرای رژیم صهیونیستی است نه نجات ملت فلسطین. افزود: "این جنگ عزم ملت فلسطین را برای مقابله با چالش های پیش رو جزم تر می کند".

معاون دبیر کل جهاد اسلامی از رژیم صهیونیستی خواست نگاهی به وضعیت نظامیان شکست خورده خود بیندازد و کسانی که از حمله به رفح دم می زنند بدانند که مقاومت بر آنها احاطه دارد. وی تأکید کرد: طرح توافق آتش بس ادامه یابد یا نیابد، کشمکش های سیاسی ادامه خواهد یافت و طرف های منطقه ای و بین المللی برای به زانو درآوردن مقاومت، وارد عمل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد که نظام عربی ثابت کرده است هیچ ارزشی ندارد، یا ناتوان است یا همدست دشمن شده است و مقاومت را خطری برای منافع خود می داند.

پربیننده ترین خبرها