حمله راکتی حزب‌الله لبنان به شهرک «عشر هازیف» رژیم صهیونیستی در پی شهادت 3 امدادرسان

حمله راکتی حزب‌الله لبنان به شهرک «عشر هازیف» رژیم صهیونیستی در پی شهادت 3 امدادرسان
سه شنبه 15 اسفند 1402 - 11:55

حزب‌الله لبنان دوشنبه شب، به دنبال شهادت سه امدادرسان در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، شهرک «عشر هازیف» این رژیم را در نزدیکی نهاریا با دسته‌هایی از راکت‌های کاتیوشا هدف قرار داد.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش المنار، حزب‌الله لبنان شامگاه دوشنبه اعلام کرد که شهرک «عشر هازیف» رژیم صهیونیستی را در نزدیکی نهاریا با دسته‌هایی از راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادیم.
حزب الله در بیانیه ای خاطرنشان کرد: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در باریکه غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به حملات اسرائیل که روستاها و غیرنظامیان را هدف قرار داد که آخرین آن به یک مرکز درمانی در شهرک العدیسه در جنوب لبنان بود، در ساعت 21:50 دوشنبه (به وقت لبنان) شهرک «عشر هازیف» را در نزدیکی نهاریه با دسته ای از موشک های کاتیوشا هدف قرار داد.

مرکز پزشکی اسلامی وابسته به حزب‌الله لبنان دوشنبه از شهادت سه تن از نیروهای امدادی در حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در شهرک العدیسه در جنوب لبنان خبر داد. در حمله رژیم صهیونیستی ۲ تن نیز زخمی شدند.

در همین حال آژیرهای خطر عصر دوشنبه در مناطق وسیعی از الجلیل غربی در شمال اسرائیل پس از شلیک موشک‌های سنگین از لبنان به صدا درآمد.

حزب الله لبنان پس از هدف قرار دادن نیروهای صهیونیستی که یکشنبه شب قصد نفوذ به لبنان را داشتند، دیروز (دوشنبه) تایید کرد که چندین پایگاه رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها