آژیر خطر در سرزمین های اشغالی؛ پایگاه ها و اهداف نظامی زیر حملات موشکی جدید حزب الله

آژیر خطر در سرزمین های اشغالی؛ پایگاه ها و اهداف نظامی زیر حملات موشکی جدید حزب الله
شنبه 19 اسفند 1402 - 19:15

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای از حملات جدید موشکی مقاومت اسلامی لبنان طی امروز (شنبه) به پایگاه ها و اهداف نظامی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان خبر داد.

العالم ـ لبنان

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در باریکه غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت 16:05 امروز (شنبه) سایت نظامی زیبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را هدف قرار دادند.

این حملات موشکی مستقیماً به هدف اصابت کرد. ‏

حزب الله در بیانیه ای دیگر نیز اعلام کرد،‌ مجاهدین مقاومت اسلامی سایت رویسات القرن در مزارع اشغالی شبعا لبنان را ساعت 16 امروز با سلاح های موشکی به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در ادامه حملات خود به مواضع رژیم صهیونیستی، امروز پایگاه نظامیان رژیم اسرائیل را در اراضی اشغالی «شبعا» و نیز منطقه «مرگلیوت» هدف حمله موشکی قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین، تجمع سربازان دشمن را در مجاورت پایگاه هونین با سلاح موشکی هدف قرار داد. این حمله موشکی مستقیم به هدف اصابت کرد.

بنابر گزارش منابع رسانه ای، حزب الله لبنان منطقه مرگلیوت در «اصبع الجلیل» را هدف حمله موشکی قرار داد.

به دنبال این حملات، کانال 12 عبری اعلام کرد که همزمان صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین مرگلیوت، حورفیش و فسوطه در غرب منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد.

پیش از آن نیز یک موشک حزب الله، به یک پایگاه نظامیان اشغالگر در اراضی اشغالی شبعا اصابت کرده بود.

از سوی دیگر، هواپیماهای رژیم صهیونیستی اطراف روستای «رامیه» در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

رسانه های لبنانی گزارش دادند، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی، یک خودروی نظامی ارتش لبنان در حالی که به همراه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در خارج از روستای «عیتا الشعب» در حال گشت زنی بود، هدف قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها