مقاومت لبنان: هنوز انبارهای تسلیحات برای جنگ بزرگ را باز نکرده‌ایم

مقاومت لبنان: هنوز انبارهای تسلیحات برای جنگ بزرگ را باز نکرده‌ایم
سه شنبه 15 اسفند 1402 - 20:01

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان محمد رعد امروز سه‌شنبه با اشاره به پیچانده شدن «بازوی اسرائیل در دستان مقاومت»، تصریح کرد که اشغالگران در معادله بازدارندگی حزب‌الله گیر افتاده‌اند.

العالم - لبنان

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با سخنرانی در یک مراسم یادبود در شهرک کفرملکی در جنوب لبنان با تاکید بر توانمندی تسلیحاتی حزب‌الله لبنان گفت: «انبارهای تسلیحاتی برای جنگ بزرگ هنوز باز نشده است».

وی گفت که بازوی دشمن اسرائیلی «در دستان مقاومت در لبنان پیچانده شده است» و مقاومت مصمم به مقابله با حملات اسرائیل است و مانع اجرای پروژه متجاوزانه به لبنان خواهد شد.

این نماینده لبنانی تاکید کرد که مقاومت همچنان به صحت معادلات بازدارندگی که به دشمن اسرائیلی تحمیل کرده، پایبند است. معادلاتی که اسرائیل سعی دارد از آن فرار کند اما قادر به از بین بردن آن نیست.

رعد افزود که هرگاه در مقابله با دشمن اسرائیلی قوی باشید و آن چیزی را که لازم است داشته باشید، طرف مقابل تسلیم خواهد شد نه شما.

حزب‌الله لبنان از روز هشتم اکتبر (16 مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه رویارویی با دشمن صهیونیستی را آغاز کرد و بارها مواضع اشغالگران را با موشک و سلاح‌های مناسب هدف قرار داد و به اعتراف رسانه‌های صهیونیستی، دست‌ برتر خود را در جبهه شمالی فلسطین اشغالی به نمایش گذاشت.

موازنه‌ قدرت در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی موجب شده که تل‌آویو از آغاز جنگی فراگیر علیه لبنان بهراسد بویژه که ارزیابی‌های نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل حاکی از آن است که در صورت آغاز جنگی فراگیر، دست‌کم 30 هزار موشک دوربرد در کمین تل‌آویو خواهد بود.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت با اعلام اینکه «مقاومت در صورتی که دشمن در محاسبات خود اشتباه کند و تلاش کند که از چارچوب قواعد بازدارندگی تحمیل شده از سوی مقاومت خارج شود، آماده مقابله با دشمن است»، افزود: منتظریم و صبر می‌کنیم، زیرا نشانه‌هایی از عدم خروج از این قواعد را می‌بینیم تا کشور و مردم خود را از عواقب جنگی خونین و علنی دور نگه داریم هر چند که در صورت آغاز چنین جنگی، متضرر اصلی و استراتژیک، دشمن صهیونیستی خواهد بود».

فارس

پربیننده ترین خبرها