القسام هویت ۴ اسیر صهیونیست کشته شده در غزه را اعلام کرد + فیلم

القسام هویت ۴ اسیر صهیونیست کشته شده در غزه را اعلام کرد + فیلم
شنبه 19 اسفند 1402 - 20:43

سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس که پیشتر هویت سه اسیر صهیونیست کشته شده در نوار غزه را منتشر کرده بود، امروز (شنبه) هویت چهار تن دیگر را اعلام کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری شهاب، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در این باره اعلام کرد: قبلا از کشته شدن هفت اسیر صهیونیست در نتیجه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به باریکه غزه خبر داده بودیم و اسامی سه تن از آنها را فاش کردیم.

وی گفت: پس از بررسی‌های لازم، هویت چهار کشته دیگر نیز تایید شد.

طبق گفته ابو عبیده، چهار اسیر شناسایی شده «ایتزیک جراط»، «الکس دنسیگ»، «رونین طومی آنجل» و «الیاهو مرگلیت» هستند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام همچنین در ویدیویی تصاویر این هفت اسیر را منتشر کرد.

فیلم

«ابوعبیده» روز جمعه (۱۱ اسفند) نیز اعلام کرده بود: پیشتر اعلام کرده بودیم که ارتباط ما با رزمندگان مسوول نگهبانی از شماری از اسرای دشمن در باریکه غزه قطع شده است و احتمال می‌دهیم بر اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی، تعدادی از اسرای این رژیم کشته شده باشند.

وی گفت: پس از آزمایش و بررسی دقیق در هفته‌های اخیر، اطمینان پیدا کردیم شماری از رزمندگان ما به شهادت رسیده و هفت تن از اسرای دشمن صهیونیستی در باریکه غزه نیز بر اثر بمباران مناطق مختلف غزه توسط این رژیم کشته شده‌اند که اسامی سه تن از اسرا به این شرح است: حایم جیرشون بیری ( חיים פרי )، یورام إتاک میتزجر ( יורם מצגר ) و أمیرام إسرائیل کوبر ( עמירם קופר ).

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام تأکید کرد: شمار اسرای صهیونیست که بر اثر عملیات نظامی ارتش اشغالگر در باریکه غزه کشته شده اند، ممکن است از 70 اسیر فراتر رفته باشد. این در حالی است که ما همواره بر حفظ جان اسرا تأکید داشته‌ایم. اما مشخص شده است که سران رژیم اشغالگر صهیونیستی، برای رهایی از پرونده اسرا به طور عمدی اقدام به هدف قرار دادن و کشتن آنها می‌نمایند.

پربیننده ترین خبرها