قالیباف: رایزنی‌های پارلمانی به ثبات و امنیت پایدار کشورهای اسلامی کمک می‌کند

قالیباف: رایزنی‌های پارلمانی به ثبات و امنیت پایدار کشورهای اسلامی کمک می‌کند
سه شنبه 22 اسفند 1402 - 21:01

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی‌های پارلمانی نقش بسزایی در راستای توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه، کمک به تحقق راهبرد صلح‌آمیز جهان اسلام و ثبات و امنیت پایدار کشورهای اسلامی خواهد داشت.

العالم - ایران

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) طی پیامی به همتایان خود در کشورهای اسلامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان در پیامی نوشت: معتقدم در این ماه پر فضیلت مسلمانان با تقویت یکپارچگی می توانند در راه دستیابی به آرمان های والای امت اسلامی به ویژه آزادی قدس شریف و حاکمیت مردم مظلوم فلسطین بر همه سرزمین های اشغالی، گام مهم بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام اظهار داشت: خرسندم صمیمانه ترین تبریک ها و تهنیت های خویش را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و تقرّب به پیشگاه خداوند رحمان، به جناب‌عالی و نمایندگان محترم مجلس ابراز کنم.

قالیباف اضافه کرد: ماه مبارک رمضان، فرصت معنوی ارزشمند برای بهره مندی از سرچشمه لایزال فیوضات الهی و افزایش همدلی و برادری میان امت اسلامی به شمار می رود.

وی ادامه داد: معتقدم در این ماه پرفضیلت، مسلمانان جهان با تقویت وحدت و یکپارچگی می توانند در راه دستیابی به آرمان‌های والای امت اسلامی به ویژه آزادی قدس شریف و حاکمیت مردم مظلوم فلسطین بر همه سرزمین های اشغالی، گامی مهم بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام یادآور شد: بی تردید در این مسیر، رایزنی های پارلمانی نقش بسزایی در راستای توقف جنایات صهیونیست ها در غزه، کمک به تحقق راهبرد صلح آمیز جهان اسلام و همچنین ثبات و امنیت پایدار کشورهای اسلامی خواهد داشت.

قالیباف در پایان این پیام ابراز امیدواری کرد، در پرتو برکات این ماه عظیم الشان، بیش از پیش شاهد همبستگی، وحدت و اخوت میان امت واحده اسلامی باشیم.

پربیننده ترین خبرها