نبرد سخت نیروهای شهید عمر القاسم و گروهان های قدس با دشمن صهیونیست

نبرد سخت نیروهای شهید عمر القاسم و گروهان های قدس با دشمن صهیونیست
سه شنبه 22 اسفند 1402 - 22:48

ابو خالد، سخنگوی "نیروهای شهید عمر القاسم" (شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین) گفت که نیروهای این گروه به همراه " گروهان های قدس؛ شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ، مواضع دشمن صهیونیست را در جنوب محله الزیتون با موشک منهدم کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

وی همچنین از درگیری شدید میان نیروهای شهید عمر القاسم و نیروهای گروهان های قدس با نیروهای اشغالگر در مناطق الزیتون، خان یونس و الوسطی خبر داد.

سخنگوی «نیروهای شهید عمر القاسم» به تشریح جزئیات این عملیات مشترک با مقاومت گروهان های قدس پرداخت و گفت : نخست یگان توپخانه ای" نیروهای شهید عمر القاسم" با همکاری گروهان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) مواضع دشمن را در جنوب محله الزیتون با موشک های کوتاه برد بمباران کردند که به موشک ها به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

وی افزود: «نیروهای شهید عمر القاسم» در پایگاه نظامی ابومطیبق در شرق استان الوسطی با نیروهای دشمن به شدت درگیر شدند که نیروهای ما از مسلسل و موشک های کوتاه برد استفاده کردند که مستقیماً به سمت دشمن شلیک شد و به اهداف خود اصابت کرد.

به گفته وی ، نیروهای شهید « عمر القاسم» در حوالی برج حمد در غرب خان یونس درگیری های شدید با نیروهای دشمن داشتند و با استفاده از مسلسل و گلوله و نارنجک دستی،‌ به نیروهای دشمن حمله کردند که بر اثر آن تعدادی از آنان کشته و یا زخمی شدند.

ابوخالد اظهار داشت : یگان توپخانه «نیروهای شهید عمر القاسم» مواضع دشمن اسرائیلی در شمال شهرک حمد در غرب خان یونس را با خمپاره‌های کالیبر سنگین منهدم کردند و گلوله‌ها به اهداف اصابت کرد و خسارات سنگینی به صفوف دشمن وارد شد.

وی ادامه داد : «نیروهای شهید عمر القاسم» در جنوب محله الزیتون با نیروهای اسرائیلی نبردهای سختی انجام دادند که در این نبردها از مسلسل و موشک استفاده کردند و توانستند یکی از خودروهای دشمن را با یک گلوله بی 7 مورد هدف قرار دهند. که مستقیماً به هدف اصابت کرد و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها