اردن: نباید به نتانیاهو اجازه داد تا به ایجاد ناامنی در منطقه ادامه دهد

اردن: نباید به نتانیاهو اجازه داد تا به ایجاد ناامنی در منطقه ادامه دهد
چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 14:40

وزیر خارجه اردن با تاکید بر لزوم توقف جنگ غزه گفت که نباید به نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل اجازه داده شود تا به ایجاد ناامنی در منطقه ادامه دهد

العالم - اردن

بنابر گزارش الجزیره، ایمن الصفدی، اظهار کرد: پافشاری اسرائیل در مخالفت با توقف جنگ و رساندن کمک‌ها به غزه باعث می‌شود که اوضاع منطقه بحرانی‌تر شود.

الصفدی افزود: تجاوزها به غزه باید متوقف شود و کمک های کافی به مردم غزه وارد شود.

وزیر خارجه اردن در ادامه تاکید کرد: در سایه تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه غزه هیچ جایگزینی برای آژانس آنروا وجود ندارد که بتواند فعالیت‌های آن را انجام دهد.

اهالی غزه ماه مبارک رمضان را زیر آتش رژیم اشغالگر و در سایه نبود آب و غذا و حتی وجود مسجدی برای اقامه نماز آغاز کردند.

غم و درماندگی بر چادرهای آوارگان باریکه غزه و به ویژه شهر رفح در جنوب باریکه غزه که بیش از یک میلیون و پانصد هزار آواره را در خود جای داده، سایه افکنده و اهالی غزه در ماه مبارک رمضان هم خود را قربانی گرسنگی و تشنگی می بینند.

به گزارش ایرنا، در همین حال وزارت بهداشت غزه روز سه شنبه در یکصد و پنجاه و هشتمین روز از جنگ، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته هشت جنایت جدید در مناطق مختلف باریکه غزه انجام داد که منجر به شهادت ۷۲ نفر شد و ۱۲۹ زخمی نیز برجای گذاشت.

به گزارش این وزارتخانه، با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه باریکهغزه از هفتم اکتبر تا روز سه شنبه به ۳۱ هزار و ۱۸۴ نفر رسید.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۲ هزار و ۸۸۹ تن اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها