حمله نظامیان صهیونیست به شهرها و روستاهای کرانه باختری و تقابل نیروهای مقاومت

حمله نظامیان صهیونیست به شهرها و روستاهای کرانه باختری و تقابل نیروهای مقاومت
جمعه 25 اسفند 1402 - 14:58

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به شهرهای کرانه باختری با مقابله نیروهای مقاومت و مدافعان فلسطینی مواجه شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع آگاه به "فلسطین الیوم" گفتند ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) به اردوگاه الفارعه در شمال کرانه باختری حمله کرد که به دنبال این حمله نیروهای مقاومت و مدافعان اردوگاه به مقابله با آنها مبادرت کردند.

شاهدان عینی گفتند بلدوزرهای اسرائیلی همراه با نظامیان وارد این اردوگاه شده و زیرساخت های آن را تخریب کردند. به گفته شاهدان مدافعان اردوگاه با نظامیان صهیونیستی درگیر شده و صدای انفجار هر از گاهی شنیده می شود.

منابع رسانه ای هم اعلام کردند همزمان با وقوع درگیری ها، یک فروند پهپاد در آسمان اردوگاه الفارعه به پرواز درآمد. مساجد اردوگاه نیز با پخش اطلاعیه هایی از مردم خواستند در برابر نظامیان اشغالگر بایستند.

نظامیان صهیونیست به شهرک الرام در شمال قدس هم حمله کردند. از سوی دیگر شهرک نشینان با یورش به روستای کفر نعمه در رام الله، چند خودرو و تأسیسات فلسطینیان را آتش زده و به شهروندان حمله کردند.

در طولکرم نیز نظامیان صهیونیست با حمله به این شهر، جوانی به نام معتز طاهر را بازداشت کردند.

صهیونیست ها همچنین به شهرک یطا در جنوب الخلیل و شهرک های دیر الغصون و بلعا در طولکرم و شهرک عرابه در جنوب شهر جنین حمله کردند.

در رام الله نیز، شهرک نشینان صهیونیست به تیراندازی به سمت منزلی در اطراف شهرک سنجل در شمال این شهر مبادرت کردند.

در شمال کرانه باختری هم پیاده نظام رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک برقه در شمال غرب نابلس، منازل شهروندان را بازرسی کردند.

منابع محلی گفتند نظامیان صهیونیست به اردوگاه قلندیا در شمال شرق قدس اشغالی هم حمله کردند. همچنین با حمله به نمازخانه مسجد الاقصی دو جوان را بازداشت کردند.

در قدس اشغالی، پلیس رژیم صهیونیستی خیابان های "نزول الجثمانیه" و دور راهی اصلی در شهرک الطور را بست تا مانع ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی شود. این در حالی است که فراخوان های متعددی صادر شدند و مردم خواستند خود را با اتوبوس از شهرها و روستاهای فلسطینی و اراضی اشغالی برای ادای نماز جمعه و اعتکاف به مسجد الاقصی.

گفتنی است صبح امروز در اولین جمعه ماه رمضان، مردم حرکت خود را به سمت مسجد الاقصی آغاز کردند.

پربیننده ترین خبرها