حمله صهیونیست‌ها به کاروان‌های کمک‌رسانی در غزه/ شرایط فوق بحرانی زنان باردار

حمله صهیونیست‌ها به کاروان‌های کمک‌رسانی در غزه/ شرایط فوق بحرانی زنان باردار
يکشنبه 27 اسفند 1402 - 14:19

منابع فلسطینی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر اسرائیلی کاروان‌های کمک رسانی را هدف قرار داده و مانع از رسیدن آنها به ویژه به شمال غزه می‌شود درباره وضعیت فاجعه بار زنان باردار هشدار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

سخنگوی هلال احمر فلسطین در باریکه غزه با اشاره به وقوع قحطی در این منطقه به ویژه شمال در سایه محاصره سنگینی که اشغالگران تحمیل کرده‌اند اعلام کرد که وخامت وضعیت انسانی در غزه قابل توصیف نبوده و فراتر از فاجعه است.

سخنگوی هلال احمر فلسطین در گفت‌وگو با الجزیره اظهار داشت که باید تلاش‌های بیشتری برای رساندن کمک‌ها به شمال باریکه غزه انجام بگیرد. تاکنون بیش از 28 کودک در این منطقه بر اثر بی آبی و سوء تغذیه جانشان را از دست داده‌اند.

وی تاکید کرد که ما خواستار انجام یک اقدام موثر بین‌المللی برای جلوگیری از مرگ و میر بیشتر بر اثر گرسنگی در غزه هستیم. باید یک گذرگاه امن بشردوستانه به شکل شبانه‌روزی برای ورود کمک‌ها به غزه باز شود.

سخنگوی هلال احمر فلسطین با اشاره به اینکه تعداد کامیون‌هایی که برای کمک به شمال غزه فرستاده می‌شود به شدت کم بوده و پاسخگوی نیازها نیست اعلام کرد که اشغالگران کاروان‌های کمک‌رسانی و مراکز توزیع آنها را عامدانه هدف حملات وحشیانه خود قرار می‌دهند.

پربیننده ترین خبرها