حماس: هدف اشغالگران از یورش به «الشفا» سرپوش‌گذاشتن بر شکست‌ است

حماس: هدف اشغالگران از یورش به «الشفا» سرپوش‌گذاشتن بر شکست‌ است
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 16:46

جنبش حماس ادامه حملات ارتش رژیم اشغالگر به بیمارستان الشفا را اقدامی از سوی این رژیم برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایش در تحقق اهداف نظامی دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش حماس با صدور بیانیه ای درباره تداوم هدف قرار دادن غیرنظامیان و مراکز پزشکی که طبق قوانین بین‌المللی باید از هرگونه حملات مصون باشند، هشدار داد.

حماس بار دیگر از اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان ملل می خواهیم تا هر جه سریعتر برای پایان دادن به قتل‌عام در بیمارستان الشفا وارد عمل شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته به بهانه مبارزه با حماس، بار دیگر بیمارستان الشفا در شهر غزه را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. همزمان با این حملات، نظامیان اشغالگر اسرائیلی هم اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را به محاصره درآوردند.

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به این بیمارستان خبر دادند.

ارتش این رژیم همانند گذشته این بار نیز ادعا کرده که این عملیات بر اساس اطلاعاتی انجام شده که حاکی از حضور حماس و مخفی شدن اعضای آن در این بیمارستان بوده است. این در حالی است که شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش پس از حمله گسترده به بیمارستان الشفا نتوانسته به هیچ یک از اسرای خود در داخل این بیمارستان دست یابد.

پربیننده ترین خبرها