گزارش العالم از جنایت تازه ارتش اشغالگر با بمباران بیمارستان الشفا در غزه +ویدئو

سه شنبه 29 اسفند 1402 - 22:57

خبرنگار العالم در غزه گفت: ارتش رژیم اسرائیل همچنان مجتمع پزشکی الشفا را تحت محاصره درآورده و آن را بمباران می‌کنند و خانه‌های غیرنظامیان در شمال باریکه غزه را بمباران می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار العالم درغزه با بیان اینکه هواپیماهای رژیم اشغالگر 15 حمله به خانه های فلسطینیان در مجاورت مجتمع پزشکی الشفا انجام دادند و منازل را بر سر ساکنان ویران کردند، خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ تلاشی برای بیرون‌کشیدن اجساد و نیز مجروحان از زیر آوار انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران از هواپیماهای کوادکوپتر اسرائیلی تیراندازی کردند، نظامیان اسرائیلی بیش از 200 نفر از کارمندان ، آوارگان، بیماران، مجروحان و غیرنظامیان را در مجتمع پزشکی الشفا دستگیر کردند و هنوز کشتار به پایان نرسیده است.

سهمود افزود: حمله زمینی ناگهانی نیروهای اشغالگر به مجتمع پزشکی شفا همچنان ادامه دارد. مجتمع پزشکی الشفاء به طور کامل از خدمت خارج شده و در نتیجه سیستم بهداشتی فروپاشیده است

شهادت 15 نفر از یک خانواده در حملات اشغالگران به غزه

احمد سهمود خبرنگار العالم در دیر البلح گزارش داد که گلوله باران رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف شرق باریکه غزه متوقف نشده است.

وی گزارش داد که در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به مرکز شهر غزه و تداوم بمباران رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف باریکه غزه، 15 نفر از اعضای خانواده «مقبل» به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران طی 24 ساعت گذشته 9 قتل‌عام در باریکه غزه انجام داده‌اند که 93 شهید و 142 مجروح برجای گذاشته است و آمار قربانیان اقدامات تجاوزکارانه 5 ماهه به 31819 شهید و 73934 مجروح رسید.

شب گذشته نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در جنوب باریکه غزه چندین بار به منازل شهروندان در شهر رفح یورش بردند که منجر به شهادت 14 فلسطینی شد.

کابینه بنیامین نتانیاهو علیرغم درخواست‌های سازمان ملل و نهادهای بین المللی همچنان این شهر را به حمله تهدید می‌کند.

پربیننده ترین خبرها