بمباران های آسیب زا  و اعدام های میدانی زنان غزه توسط رژیم اشغالگر  

سه شنبه 7 فروردين 1403 - 22:14

دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه اعلام کرد یک میلیون زن در این منطقه پس از ویرانی خانه هایشان توسط رژیم اشغالگر آواره شده و با دو تهدید، یعنی ادامه بمباران و کشته شدن یا خطر دستگیری مواجه هستند. بر اساس آمار رسمی، از آغاز تجاوزات غزه تاکنون حدود 9920 زن در غزه به شهادت رسیده اند.

العالمفلسطین اشغالی

زنان غزه در معرض اعدام های میدانی، تجاوزات بدنی، آوارگی و دستگیری در جنگی هستند که در آن هر ساعت، دو تا سه زن و به طور متوسط ​​روزانه 63 زن در غزه شهید می شوند، به گونه ای که شمار زنان شهید توسط رژیم اشغالگر در طول 6 ماه جنگ به 9220 زن رسیده و با توجه به ادامه جنگ و کشتار در نوار غزه، احتمال افزایش روزافزون آن وجود دارد.

گفتنی است رژیم اشغالگر 37 مادر را در این جنگ کشته و بیش از 2100 زن هم مفقود شده اند.

بر اساس گزارش دفتر بین‌المللی دولتی غزه، یک میلیون زن در نوار غزه پس از ویرانی خانه‌هایشان توسط اشغالگران ، مجبور به نقل مکان شده و آواره شدند و در دو راهی کشتار یا خطر دستگیری قرار دارند.

گزارش‌های بین‌المللی، علاوه بر تجاوزات فیزیکی در بازرسی‌های شخصی همراه با حملات لفظی و روانی، بر موارد تجاوز جنسی و تهدید به تجاوز جنسی توسط نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در حین دستگیری خودسرانه زنان و دختران فلسطینی تأکید دارد و این تخلفات را «وحشتناک» توصیف کرده است.

اما زنان باردار و شیرده ای که از خطر دستگیری و بمباران نجات می یابند؛ با خطر گرسنگی و نداشتن حتی ساده ترین نیازهای شخصی مواجه هستند.

موسسه بین المللی اکشن اید اعلام کرد : زنان در نوار غزه به دلیل افزایش خطر قحطی، جنین‌های مرده به دنیا می‌آورند، زیرا سوءتغذیه منجر به افزایش مرگ و میر در میان کودکان و مرده‌زایی شده است.

این سازمان افزود: بیش از 95 درصد زنانی که به بیمارستان می آیند و تحت معاینات پزشکی قرار می گیرند از کم خونی رنج می برند، پس با توجه به حملات و تخلفات وحشتناکی که هنوز ادامه دارد ، چه کسی می تواند به زنان غزه کمک کند؟

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها