بررسی شیوه های توسعه مبارزه در غزه و نقاط ضعف دشمن در تهران

بررسی شیوه های توسعه مبارزه در غزه و نقاط ضعف دشمن در تهران
پنج‌شنبه 9 فروردين 1403 - 14:03

احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت : موضوع گفتگوهای مقاومت فلسطین و رهبران ایران در تهران، توسعه روش های مقاومت و بررسی نقاط ضعف دشمن است.

العالم - فلسطین اشغالی

عطایا دیروز (چهارشنبه) در گفتگو با شبکه المیادین با تاکید بر یکدستی و وحدت محور مقاومت در جنگ، گفت که رهبران مقاومت فلسطین در تهران به بررسی میزان ظرفیت های توسعه و تقویت حمایت جبهه های مختلف محور مقاومت از غزه پرداختند و مسئولان ایران هم بر ادامه حمایت از مقاومت فلسطین تاکید کردند.

وی همچنین دیدارهای مستمر بین جنبش های جهاد اسلامی و حماس را حرکتی در چارچوب ائتلاف محکم دو جنبش در سطوح میدانی و سیاسی ارزیابی کرد.

عطایا خاطرنشان کرد که سران ایرانی این جنگ را جنگ همه گروه ها و طرف ها (ی محور مقاومت) دانسته و تأکید کرده اند که در این جنگ صرفا باید بر شکست دشمن تمرکز کرد. وی گفت: "برادران ایرانی ما حمایت خود را از هر آن چیزی که رهبران مقاومت در این جنگ مهم و مناسب بدانند، اعلام کرده اند".

این عضو دفتر جنبش اسلامی با تأکید بر تمرکز همه طرف های محور مقاومت بر شکست دشمن، گفت که عملیات طوفان الاقصی، معادله بازدارندگی را در برابر ائتلاف دشمن ایجاد کرده که همه را حیرت زده کرده است.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس روز سه شنبه در رأس هیأتی از رهبران این جنبش وارد تهران شد.

وی در این سفر درباره تحولات سیاسی و میدانی مربوط به جنگ در غزه و مجموع حوادث و تحولات فلسطین با مسئولان ایرانی گفتگو کرد.

هنیه همچنین با آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی و ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و حسین امیر عبد اللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

پربیننده ترین خبرها