جزئیات طرح شکست خورده اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین برای بازگشت به غزه

جزئیات طرح شکست خورده اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین برای بازگشت به غزه
چهارشنبه 15 فروردين 1403 - 21:05

طرح اشغالگران‌ اسرائیلی با همکاری دولت تشکیلات خودگردان در باریکه غزه را ناکام گذاشت و اعضای این گروه امنیتی را بازداشت کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

یک مسئول امنیتی در وزارت کشور فلسطین در باریکه غزه در گفتگو با الجزیره نتایج تحقیقات از رهبران نیروی امنیتی تشکیل شده توسط ماجد فرج رئیس سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان در کرانه باختری که اخیرا در نوار غزه بازداشت شدند، را اعلام کرد.

این مسئول امنیتی گفت: طرح مدنظر ماجد فرج برای اداره امور نوار غزه متکی بر سه مرحله بوده است.

به گفته وی، مرحله نخست شامل تامین امنیت غذایی تحت پوشش هلال احمر فلسطین، مرحله دوم در رابطه با عشایر و مرحله سوم هم در مورد امنیت بوده است.

این مسئول امنیتی تاکید کرد که این گروه مقر هلال احمر در بیمارستان قدس را به عنوان مقر امنیتی خود تحت حمایت و پوشش هوایی رژیم اشغالگر تعیین کرده بود.

وی افزود که ماجد فرج یک تیم از افسران سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان را مسئول پیگیری روند اجرای این طرح کرده بود که این افسران عبارتند از: ناصر عدوی، سامی نسمان، شعبان الغرباوی و فایز ابو الهنود بودند.

این مسئول امنیتی گفت: برخی افراد این گروه مامور شده بودند اطلاعاتی را از بیمارستان شفا دو هفته قبل از حمله ارتش رژیم صهیونیستی برای ماجد فرج جمع‌آوری کنند.

لازم به ذکر است که حماس ۳۱ مارس گذشته اعلام کرد که طرح اشغالگران‌ اسرائیلی با همکاری دولت تشکیلات خودگردان در باریکه غزه را ناکام گذاشته و اعضای این گروه امنیتی را بازداشت کرده است.

پربیننده ترین خبرها