گزارش العالم از تلاش معترضان صهیونیست برای اشغال منزل نتانیاهو

پنج‌شنبه 16 فروردين 1403 - 08:24

تظاهرات و ناآرامی های اخیر در داخل سرزمین های اشغالی به خصوص در قدس و تل آویو دستگاه امنیت داخلی این رژیم (شاباک) را بیش از پیش نگران کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله، در ادامه تظاهرات و ناآرامی ها در داخل سرزمین های اشغالی تعدادی از معترضان خمشگین سعی کردند وارد منزل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شوند که آژانس امنیت اسرائیل (شاباک یا شین بِت) نیروهای خود را برای محاصره معترضان به محل اعزام کرد. رئیس دستگاه شاباک نیز با حضور در محل اعتراضات گفت که دیگر نمی توان در قبال این وضعیت سکوت کرد و اوضاع را به سمت فروپاشی پیش برد.

وی معترضان را مسئول حمله به منزل نتانیاهو دانست و گفت که باید حتما راه حلی برای این وضعیت پیدا کرد زیرا اوضاع بسیار نگران کننده است.

خبرنگار العالم در گزارش خود تصریح کرد که بنی گانتز، عضو کابینه جنگی رژیم اشغالگر گفته است که دیگر نمی توان به کابینه نتانیاهو اعتماد کرد و باید در سپتامبر آینده انتخابات برگزار شود.

بنابر این گزارش، بنی گانتز به خبرنگاران گفت که احزاب اسرائیلی اگر خواهان بقای این رژیم هستند چاره ای جز برگزاری انتخابات زودهنگام ندارند.

به گزارش خبرنگار العالم، حزب لیکود – که رهبری آن را نتانیاهو بر عهده دارد – بنی گانتز را به سوء استفاده از اوضاع کنونی برای (پیروزی) در انتخابات آینده متهم کرده است.

پربیننده ترین خبرها