گزارش العالم از راهپیمایی باشکوه مردمی در ایران به مناسبت روز جهانی قدس + فیلم

جمعه 17 فروردين 1403 - 12:07

خبرنگار العالم گزارش داد در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به مناسبت روز جهانی قدس، سراسر ایران صحنه راهپیمایی های باشکوه مردمی است.

العالم - ایران

به گزارش خبرنگار العالم این راهپیمایی از صبح زود آغاز شده است. در تهران مردم روزه دار به منظور اعلام حمایت از آرمان فلسطین و حمایت از شهروندان غزه که هدف فجیع ترین جنایات غیر انسانی قرار گرفته اند از سوی رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، راهپیمایی خود را آغاز کرده اند.

در این گزارش آمده است شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از محور مقاومت و فلسطین و قهرمانان در دست داشتند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

خبرنگار العالم در گزارش دیگری گفت مسیر طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار با حمایت از مسأله فلسطین همچنان ادامه دارد و 45 سال است که ملت ایران همراه با آزادگان جهان در لیبک به دعوت امام خمینی – که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند – این روز را گرامی می دارند.

وی افزود ملت ایران امروز در آخرین جمعه ماه رمضان از ده نقطه مختللق راهپیمایی خود را به مقصد دانشگاه تهران آغاز کرده اند.

وی خاطرنشان کرد که راهپیمایی امسال با تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق همراه شده است.

گروه های فلسطینی از ملت های عرب و مسلمان را به شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان دعوت کرده اند این راهپیمایی با شعار "طوفان الاحرار" در همبستگی با ملت فلسطین برگزار می شود.

پربیننده ترین خبرها