رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت گنبد دریایی را فعال کرد

رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت گنبد دریایی را فعال کرد
سه شنبه 21 فروردين 1403 - 10:16

در پی نفوذ هدف هوایی امشب (دوشنبه) به آسمان ایلات، رسانه‌های عبری مدعی شدند که ارتش با استفاده از پدافند هوایی «گنبد دریایی» مستقر در ناوچه ساعر در بندر ایلات به اهداف متخاصم پاسخ داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

در ادامه استیصال سران کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مهار حملات موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت به اهداف حیاتی و زیر ساخت‌ها در جنوب اراضی اشغالی، منابع عبری مدعی شدند که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر که سامانه پدافند هوایی موسوم به «گنبد دریایی» را در ناوچه ساعر ۶ به منظور مقابله با تهدیدات موشکی و پهپادی در بندر ایلات مستقر کرده بود، برای رهگیری اهداف متخاصم در آسمان ایلات به کار گرفت.

براساس این گزارش در پی نفوذ هدف هوایی شب گذشته به آسمان ایلات، رسانه‌های عبری مدعی شدند که ارتش با استفاده از پدافند هوایی «گنبد دریایی» مستقر در ناوچه ساعر در بندر ایلات به اهداف متخاصم پاسخ داده است.

رسانه‌های عبری ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل مدعی شدند که یک «شیء مشکوک» را هنگام ورود به آسمان ایلات واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی رهگیری و منهدم کرده است.

منابع خبری صهیونیستی تصاویری را منتشر کردند که به ادعای آن‌ها لحظه رهگیری یک هدف مهاجم در آسمان بندر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی و شنیده شدن صدای آژیر خطر در این شهر را نشان می‌دهد.

طی هفته‌های اخیر بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی، بارها هدف حملات پهپادی تلافی‌جویانه نیروهای مقاومت قرار گرفته است.

پربیننده ترین خبرها