لحظه به لحظه با 188مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری فلسطین

لحظه به لحظه با 188مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری فلسطین
پنج‌شنبه 23 فروردين 1403 - 09:20

جنایات رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه و کرانه باختری فلسطین در حالی امروز (پنجشنبه) و در ایام عید فطر وارد 188مین روز خود شده است که این رژیم روز گذشته در جنایتی دیگر، 3 تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به همراه شماری از نوه‌های او به شهادت رساند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، در حمله دیروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی 3 تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به همراه شماری از نوه‌های او در حملات ارتش اشغالگر به غزه شهید شدند.

حازم ، امیر و محمد از فرزندان اسماعیل هنیه و آمال، خالد و رزان از نوه های او بر اثر حمله اشغالگران به خودروی آنها در اردوگاه الشاطی در باریکه غزه به شهادت رسیدند.

در همین حال منابع فلسطینی اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 125 فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی کشته و 56 نفر نیز زخمی شدند.

حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه همزمان با ایام شادی مردم به مناسبت عید سعید فطر همچنان ادامه دارد به طوری که بنابر اعلام دیروز (چهارشنبه) وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات این رژیم به باریکه غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) به 33 هزار و 482 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آمار مجروحان این جنایات را 76 هزار و 49 نفر اعلام کرد.


لحظه به لحظه با 188مین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری:

22:24 | تنش در کرانه باختری رو به افزایش است

خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری از تشدید تنش علیه فلسطینیان این شهر و اردوگاه فلسطینیان آواره واقع دراین شهر از سوی ارتش و شهرک نشینان صهیونیست خبر داد.

شهرک نشینان صهیونیست خانه یک فلسطینی را در شهرک بیتا در جنوب نابلس به آتش کشیدند، و در روستای برقه در نزدیکی رام الله نیز ارتش و شهرک نشینان صهیونیست به خانه های مردم حمله کردند. (جزئیات بیشتر)

20:34 | بیش از 100سربازان زن صهیونیست حاضر به خدمت نیستند

روزنامه عبری یدیعوت آحرنوت نوشت: بیش از صد سرباز زن صهیونیست از خدمت در یگان رصد ارتش رژیم خودداری کردند.

بنابراین گزارش، علت این خودداری، شوک وارد شده به آنان ناشی از عملیات طوفان الاقصی است. (جزئیات بیشتر)

20:32 | هنیه بر ادامه مذاکرات تبادل اسیران تاکید کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به رغم شهادت 6 نفر از اعضای خانواده‌اش در حمله جنایتکارانه روز گذشته رژیم صهیونیستی، بر ادامه مذاکرات تبادل اسیران تاکید کرد.

وی گفت که مذاکرات بر اساس اصول ثابت جنبش حماس ادامه خواهد یافت. (جزئیات بیشتر)

19:37 | بیانیه شورای امنیت سازمان ملل در مورد کشتار امدادگران و تهدید قحطی در غزه

شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای در مورد حملات هوایی «وحشتناک» رژیم صهیونیستی که اوایل ماه جاری منجر به کشته شدن هفت تن از اعضای تیم آشپزخانه مرکزی جهانی شد، ابراز «نگرانی شدید» کرده و بر نیاز به یک «تحقیق کامل، شفاف و جامع» تاکید کرد. (جزئیات بیشتر)

19:28 | جنگنده های رژیم صهیونیستی شهر ظهیره در جنوب لبنان را بمباران کردند که به تخریب یک ساختمان 3 طبقه منجر شد.

فیلم

19:21 |​​​​​​ لحظه بمباران شدید ساختمان های مجاور بیمارستان المعمدانی در شمال غزه

فیلم

19:18 |​​​​​​ حمله رژیم صهیونیستی به بازار فراس در شهر غزه که به شهادت 8 فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد

فیلم

18:49 |​​​​​​ شهادت ۶ فلسطینی در بمباران بازاری در غزه

جنگنده‌های اسرائیلی با بمباران بازار فراس الشعبی در شهر غزه ۶ فلسطینی را شهید و شماری را نیز زخمی کردند.

17:25 |​​​​​​ سران صهیونیست در انتظار حمله مستقیم و بی‌سابقه ایران

رئیس جمهور آمریکا حمایت خود را از تل‌آویو در مواجهه با ایران پس از حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق اعلام کرد؛ از سوی دیگر، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نیز تاکید کرد که کشورش در مقابله با هر گونه پاسخ ایران و متحدانش در کنار رژیم اسرائیل خواهد بود.

پس از تاکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه رژیم اسرائیل با حمله به کنسولگری ایران در دمشق مرتکب اشتباه بزرگی شده است و قطعا مجازات خواهد شد، رژیم صهیونیستی و آمریکا در حالت آماده باش هستند. (جزئیات بیشتر)

17:10 |​​​​​​ هدف رژیم صهیونیستی از حمله و ترور فرزندان هنیه چیست؟

تحلیلگر سیاسی عرب گفت رژیم صهیونیستی با حمله و ترور فرزندان و نوه های اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس،‌ به دنبال اعمار فشار بر مقاومت برای قبولاندن شروط این رژیم و آمریکا است. (جزئیات بیشتر)

16:50 |​​​​​​ صحنه هایی از درگیری های خشونت آمیز در شمال اردوگاه النصیرات در باریکه غزه

فیلم

16:01 |​​​​​​ گروهان‌های قدس یک کواد کوپتر اسرائیلی را سرنگون کرد

گروهان‌های قدس اعلام کرد یک کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در مرکز باریکه غزه سرنگون کرده و تحت کنترل گرفته است.

15:45 | شمار شهدای غزه به 33 هزار و500 نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین درغزه روز پنجشنبه اعلام کرد که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه از 7 اکتبر (15 مهر ماه/ آغار عملیات طوفان الاقصی) تا کنون به 33 هزار و 545 نفر افزایش یافته است. (جزئیات بیشتر)

12:32 | حمله به خودروی سازمان ملل در شمال غزه

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) خبر داد یک خودروی این نهاد پیش‌از ورود به غزه هدف حمله قرار گرفته و مقامات یونیسف این مسئله را به تل‌آویو گزارش داده‌اند.

12:22 | تصویر 2 نوه‌ اسماعیل هنیه که روز گذشته به شهادت رسیدند

12:17 | شهدای خانواده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه غزه

12:05 | تسلیت مقامات مختلف به اسماعیل هنیه در پی ترور فرزندان و نوه های وی

در پی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور شماری از پسران و نوه‌های اسماعیل هنیه رهبر حماس، رهبران فلسطینی، عرب و مسلمان به این جنایت واکنش نشان دادند. (جزئیات بیشتر)

10:36 | شهرک نشینان صهیونیست منزل و یک خودروی فلسطینیان را آتش زدند

شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز پنج شنبه یک منزل و یک خودرو در شهرک اللبن شرقی در جنوب نابلس در کرانه باختری فلسطین را آتش زدند. (جزئیات بیشتر)

10:34 | هاآرتص: حتی دشمنان حماس هم ادعای ارتش در مورد فرزندان هنیه را باور نمی‌کنند

روزنامه عبری زبان هاآرتص تاکید کرد ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در مورد اینکه فرزندان هنیه در حال رفتن برای عملیات علیه نیروهای این رژیم بودند، را حتی دشمنان حماس هم باور ندارند، چرا که کودکان آن‌ها هم در داخل خودرو همراهشان بودند./ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

10:31 | تفریح و سرگرمی کودکان فلسطینی در روز عید فطر روی ویرانه‌های خانه‌های خود درغزه

فیلم

10:29 | گوشه ای از شادی ها و تفریحات کودکانه در غزه به رغم جنایات رژیم صهیونیستی

فیلم

10:21 | یاوه گویی های گالانت و ساعت صفر حملات انتقامی ایران!

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس نوشت: اگر ایران از خاک خود به ما حمله کند، اسرائیل در ایران پاسخ خواهد داد، همان تهدیدی که یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم نیز تکرار و تهدید کرد اگر تهران به اسرائیل حمله کند، این رژیم داخل خاک ایران پاسخ خواهد داد. (جزئیات بیشتر)

09:57 | اعلام شروط حماس برای پذیرش آتش بس با رژیم اشغالگر

مشاور رسانه ای رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به طرح اخیر آتش بس بین این جنبش و رژیم صهیونیستی به تشریح نکات اساسی لازم برای عملیاتی شدن این طرح پرداخت.

"طاهر النونو" گفت: اجرای طرح آتش بس، مستلزم عملی شدن 4 شرط اصلی است که دو مورد از آنها شامل عقب نشینی نظامیان صهیونیستی از غزه و ورود کمک های بشردوستانه به این منطقه است. (جزئیات بیشتر)

08:40 | سفر قریب الوقوع فرمانده سنتکام به فلسطین اشغالی با محوریت ایران

پایگاه خبری «آکسیوس» به نقل از دو مقام صهیونیست نوشت که کوریلا، رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا امروز به فلسطین اشغالی می‌رود تا با مقام‌های رژیم اشغالگر قدس گفت‌وگو کند.

بنابر این گزارش مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی در چند روز گذشته در تماس بوده و برای اقدام تلافی‌جویانه ایران در واکنش به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری این کشور در دمشق آماده می‌شوند. (جزئیات بیشتر)

08:26 | تظاهرات باشکوه یمنی‌ها در روز عید برای همبستگی با مردم غزه و فلسطین

فیلم

08:16 | پیام تسلیت «امیرعبداللهیان» به «هنیه»

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به « اسماعیل هنیه » رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شهادت تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده وی در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت. (جزئیات بیشتر)

07:30 | جگنده های رژیم صهیونیستی مرکز و جنوب غزه را بمباران کردند


جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه مرتبه مناطق مختلف اردوگاه النصیرات در مرکز غزه از جمله مسجد «معاذ بن جبل» را بمباران کردند.

جنگنده‌های این رژیم همچنین در خان یونس تعدادی از منازل را در منطقه العمور هدف قرار دادند.



(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها