گزارش العالم از شادی فلسطینیان کرانه باخترى یس از پاسخ كوبنده ایران

يکشنبه 26 فروردين 1403 - 17:03

به دنبال پاسخ گسترده تهران به جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، فضای شادی در سراسر کرانه باختری حکم فرما شد. 

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین واقع در کرانه باختری گزارش داد: پس از بمباران کوبنده ی ایران که چندین نقطه را در داخل سرزمین های اشغالی در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری در دمشق، هدف قرار داد، فضای شادی و آرامش درمیان فلسطینیان سراسر کرانه باختری گسترش یافته است.

بنابر این گزارش، نیروهای مقاومت در کرانه باختری نیز معتقدند که اساس مقاومت، جمهوری اسلامی ایران است و اگر حمایتهای مالی وتسلیحاتی جمهوری اسلامی از آنها نبود، گروه های چریکی مقاومت تشکیل نمی شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، "مردم کرانه باختری نيك می‌دانند که وضعيت قبل از پاسخ ایران هرگز مانند بعد از آن نیست و اذعان دارند که اگر رژیم صهیونیستی خط قرمزهای ایران را رد کند، پاسخش محکم وکوبنده خواهد بود و در اینجا شعار مقاومت، همیشه با ذكر نام جمهوری اسلامی ایران همراه است.

گفتنی است، در نخستین ساعات بامداد امروز (یکشنبه) و در چارچوب عملیات "وعده صادق"، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقيت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی باده‌ها فروند موشک و پهپاد خود مورد حمله قرار داد.

این اقدام در واکنش به حمله وحشيانه رژیم اشغالگر به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه که در نتیجه ی آن 13 نفر از جمله 7 مستشار نظامی ایرانی و 6 شهروند سوری به شهادت رسیدند، صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها