اظهارنظر افسر ارشد مصری درباره حمله ایران به اراضی اشغالی

اظهارنظر افسر ارشد مصری درباره حمله ایران به اراضی اشغالی
دوشنبه 27 فروردين 1403 - 11:23

محمد رشاد، افسر ارشد مصری و سرپرست سابق سازمان جاسوسی مصر و مسئول اتاق عملیات جاسوسی این کشور در زمان جنگ اکتبر 1973 به حمله شنبه شب ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

العالم - مصر

رشاد درباره این حمله گفت که حمله ایران به "اسرائیل" – صرف نظر از میزان خسارت هایی که به این رژیم وارد کرد – نشان داد که این کشور می تواند به عمق خاک فلسطین اشغالی نفوذ کند.

وی خاطرنشان کرد که ایران قدرت خود را در برخورد با اهداف نظامی بدون حمله به اهداف غیر نظامی ثابت کرد و این امر گویای این حقیقت است که دقت ایران (در هدف گزاری) رژیم صهیونیستی را از هر گونه واکنش در آینده بازمی دارد.

وی افزود : پیام دیگر ایران در حمله، این است که این رژیم بدون آمریکا قادر به انجام هیچ کاری نیست و حتی نمی تواند به تنهایی از خود دفاع کند.

این افسر ارشد مصری تصریح کرد که این رژیم باید این حقیقت را درک کند و خود را با سیاست ها و مواضع آمریکا در خاورمیانه وفق دهد و بداند که آمریکا خواهان تشدید درگیری با ایران نیست و در پاسخ به حملات این کشور به فلسطین اشغالی شرکت نخواهد کرد.

ایران شب شنبه در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر به کنسولگری خود در دمشق، حملات موشکی گسترده را با استفاده از ده ها فروند پهپاد و موشک بالستیک به اراضی اشغالی ترتیب داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: "در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در دمشق، نیروهای هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدافی از پیش تعیین شده را در خاک فلسطین اشغالی هدف قرار داد".

پربیننده ترین خبرها