لحظه به لحظه با 194مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

لحظه به لحظه با 194مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 08:25

رژیم صهیونیستی در روز 194 حملات خود به باریکه غزه و کرانه باختری بامداد امروز (چهارشنبه) در جنایتی دیگر اردوگاه یبنا در مرکز شهر رفح در جنوب باریکه غزه را بمباران کرد که به شهادت 7 فلسطینی از جمله 4 کودک و زخمی شدن شمار زیادی از فلسطینیان منجر شد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایتگری خود علیه ملت فلسطین، در 24 گذشته حملات متعددی را به مناطق مختلف باریکه غزه انجام داده است که از بمباران خانه ای در اردوگاه یبنا در شهر رفح که به شهادت 7 نفر و زخمی شدن شماری دیگر از فلسطینیان منجر شد.

رژیم صهیونیستی همچنین با بمباران ساختمانی مسکونی در محله شجاعیه در شهر غزه دو نفر را به شهادت رساند، این حمله تعدادی مجروح و مفقود نیز برجای گذاشت.

از سوی دیگر این رژیم شمال اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه و مناطق شرقی محله الزیتون و شجاعیه در شهر غزه را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

گزارش لحظه به لحظه از 194مین روز حملات علیه غزه:

21:38 | لحظه بمباران خانه‌ای در غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی

بمباران

20:28 | موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس:

پس از حمله ایران به مواضع رژیم صهیونیستی، تحول عظیمی در خط مقدم غزه رخ داده است. [در زمان حمله ایران] حملات هوایی و توپخانه‌ای علیه مناطق باریکه غزه متوقف شد.

میزان تلفات مردم فلسطین به پایین‌ترین سطح یعنی هفت شهید کاهش یافت در حالی که در روزهای دیگر بیش از ۱۰۰ نفر توسط صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسیدند.

نانوایی‌ها در مناطق قحطی زده شمال غزه فعالیت خود را از سر گرفتند و تعدادی از شهروندان فلسطینی از جنوب به شمال بازگشتند.

18:55 | برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید

هنیه

منابع رسانه‌ای فلسطین امروز (چهارشنبه) از شهادت برادرزاده رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

17:33 | تعطیلی رستوران کی‌اف‌سی در الجزایر

رستوران

رستوران اسرائیلی «KFC» در الجزایر فقط چند روز پس از افتتاح به دلیل اعتراض الجزایری‌ها به آن پلمپ شد.

مرم الجزایر با هدف همبستگی با مسئله فلسطین و حمایت از غزه و در راستای پایبندی آنها به کمپین تحریم رژیم صهیونیستی مخالت خود را با فعالیت رستوارن «KFC» اعلام کردند و به دنبال اعتراضات گسترده آنها این رستوران فقط چند روز پس از افتتاح تعطیل شد.

15:21 | تصاویری از هدف قرار دادن یک بلدوزر نظامی ارتش اشغالگر در شهر طوباس در کرانه باختری

طوب

گردان طوبان وابسته به سرایا القدس تصاویری از درگیری مبارزان با نظامیان صهیونیست و هدف قرار دادن یک بلدوزر نظامی ارتش اشغالگر در شهر طوباس منتشر کرد.

17:14 | ده‌ها نفر از کارکنان شرکت گوگل در داخل دفتر مدیر اجرایی تحصن کردند و خواهان توقف حمایت این شرکت از رژیم اسرائیل شدند.

توقف

16:37 | تعداد زخمی‌های صهیونیست به 18 نفر رسید

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که آمار مجروحان صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله در منطقه العرامشه در الجلیل غربی به 18 نفر افزایش یافت.

حزب الله لبنان ساعاتی پیش مقر تازه تاسیس نیروهای اطلاعاتی رژیم صهیونیست در منطقه عرب العرامشه در الجلیل غربی را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

13:20 | افزایش شمار شهدای غزه به ۳۳۸۹۹ نفر

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در شش مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

10:35 | هدف گرفتن بولدوزر ارتش رژیم اشغالگر توسط رزمندگان گردان طوباس (وابسته به گردان های قدس - شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی)

کتیب

08:16 | نظامیان اشغالگر اسرائیلی، کالاهای یک فروشگاه لوازم خانگی در شهر طولکرم در کرانه باختری اشغالی را تخریب کردند /فلسطین الیوم

طول

07:55| رسانه‌های فلسطینی از بمباران شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز باریکه غزه خبر دادند.

07:50| یک سرباز یگان ویژه تکاوری نیروی هوایی ارتش اشغالگر موسوم به «واحد شلداگ» طی درگیری های شب گذشته در شمال غزه به هلاکت رسید.

07:30| کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید

یک کمیته شورای امنیت سازمان ملل که درخواست عضویت کامل فلسطین را بررسی می‌کند، نتوانست به اجماعی در این زمینه دست یابد.(جزییات بیشتر)

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها