در حاشیه مراسم رژه ارتش؛

سرتیپ حیدری: ایران با متعرضان مماشات نمی‌کند/پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود

سرتیپ حیدری: ایران با متعرضان مماشات نمی‌کند/پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 14:13

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند اگر دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود.

العالم - ایران

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه ارتش با اشاره به اینکه نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال های اخیر در خود داشته است، اظهار داشت: یکی از این موارد تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب است که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون این چنین نیرویی را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش تسلیحاتی را وارد کرده که اکثریت آن در همین نیرو و توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی شده است که دارای قابلیت هوشمند، دقیق زن و دور زن هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره عملیات وعده صادق نیز گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود.

سرتیپ حیدری یادآورشد: ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

پربیننده ترین خبرها