رئیس‌جمهور: اگر رژیم صهیونیستی خطا ‌کند‌ پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند‌

پنج‌شنبه 30 فروردين 1403 - 19:24

رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی خطا ‌کند، اگر اشتباه کند و بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به خاک ایران کند، بداند چنان پاسخی خواهیم داد که اسرائیل و حامیانش پشیمان خواهند شد.

العالم - ایران / سیاسی

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در اجتماع پرشور مردم شاهرود با بیان اینکه ایران قاطعانه در دفاع از فلسطین ایستاده است اظهار داشت: صهیونیست‌ها فکر کردند می‌توانند ایران را مورد تجاوز قرار دهند و به سفارت ایران حمله کردند، لذا باید تنبیه می‌شدند و ملت بزرگ ایران آنها را تنبیه کرد، اگر آنها خطا ‌کند، اگر اشتباه کند و بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به خاک ایران کند، بداند چنان پاسخی خواهیم داد که اسرائیل و حامیانش پشیمان خواهند شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در مذاکره با برخی کشورهای‌ غربی به آنها گفتنم مبادا با زبان زور با ملت ایران سخن بگویید؛ ملت ایران دارای منطق است و زورگویی دورانش تمام شده است، گفت: هرگز میز مذاکره را ترک نکرده و نخواهیم کرد و دشمنان بدانند اگر بخواهند با زبان زور با ملت ایران سخن بگویند با تمام قدرت در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: گذشت زمانی که با برجام 1 و 2 می‌خواستند بر روی موشک‌های ایران مذاکره ‌کنند؛ در دولت سیزدهم هرگز اجازه نخواهیم داد با قدرت دفاعی ایران کسی مذاکره کند.

در حال تکمیل ...

پربیننده ترین خبرها