انتقاد مقامات صیهونیست از بن‌گویر: از تهران تا واشنگتن مورد تمسخر قرار گرفتیم

انتقاد مقامات صیهونیست از بن‌گویر: از تهران تا واشنگتن مورد تمسخر قرار گرفتیم
جمعه 31 فروردين 1403 - 21:53

ایتامار بن گویر، وزیر تندروی رژیم اسرائیل، امروز جمعه پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر "حمله اسرائیل به ایران"، پستی تک کلمه‌ای در پایگاه ایکس منتشر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

ایتامار بن گویر وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم صهیونیسیت در حساب رسمی خود در شبکه ایکس در واکنش به گزارش‌های «حمله اسرائیل به ایران» نوشت: «مسخره»

برخی مقامات کابینه و اپوزیسیون رژیم اسرائیل از بن گویر به دلیل پست امروز وی انتقاد کردند زیرا آنها آن را اشاره ای به مسئولیت تل آویو در این حمله می دانستند.

رادیو اسرائیل به نقل از برخی وزرایی که نام آنها را فاش نکرد، گفت: «چنین اظهاراتی ممکن است امنیت رژیم را به خطر بیندازد

اما یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون، در شبکه ایکس گفت: «تا به حال هیچ وزیری به این اندازه آسیب بزرگی به امنیت، وجهه و جایگاه بین‌المللی اسرائیل وارد نکرده است».

وی افزود: «بن گویر موفق شد اسرائیل را از تهران تا واشنگتن به سخره گرفته و رسوا کند».

روزنامه عبری زیان یدیعوت احرونوت نیز نوشت: خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه، پس از آنکه بن‌گویر حمله به ایران را مسخره توصیف کرد، از نتانیاهو خواستند بن‌گویر را برکنار کند.

پیش از این، فرمانده کل ارتش درباره شنیدن شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان در بامداد امروز جمعه، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز (جمعه) در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

خبرنگار شبکه خبری العالم با اعلام سرنگون شدن ۳ ریزپرنده با شلیک پدافند استان اصفهان طی بامداد امروز، از عادی بودن اوضاع کنونی شهر اصفهان خبر داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها