الحوثی: یهودیان صهیونیست شعار مرگ بر عرب سر می دهند و از مسلمانان نفرت دارند

 الحوثی: یهودیان صهیونیست شعار مرگ بر عرب سر می دهند و از مسلمانان نفرت دارند
شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 19:02

رهبر جنبش انصارالله یمن روز شنبه گفت: دشمنی شدید یهودیان با مسلمانان از کودکی تا پیری ادامه دارد و بخشی از برنامه خصمانه آن ها برای تسلط بر مسلمانان است.

العالم- يمن

بنابر این گزارش،‌ عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن، در مراسم افتتاحیه دوره های تابستانی با حضور مسئولان و علما در سخنانی افزود: می بینیم که دشمن اسرائیلی تا چه اندازه با اسلام و مسلمین دشمنی و از اعراب و مسلمین نفرت دارد.

وی افزود: « یهودیان صهیونیست شعار مرگ برعرب سر می دهند، این شعاری است که تکرار می کنند، سر می دهند و بر اساس آن پیش می روند.

الحوثی تأکید کرد برخی کشورها برنامه درسی مدارس خود را اصلاح کرده و پایه اصلی اصلاحات خود را موضوع یهودیان صهیونیست و «اسرائیل» قرار داده اند تا تحسین رژیم صهیونیستی را جلب کنند ، اما دشمن اسرائیلی در برنامه های درسی و سیاست آموزشی خود در مدارس چیزی را تغییر نداده و فرزندان خود را با خصومت شدید نسبت به مسلمانان تربیت می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: تمدن اسلامی برای آبادانی سرزمین ها، برقراری عدالت و تبلور اخلاق و ارزش ها متکی به اصول و ارزش های الهی است، اما تمدن غرب بر بربریت و تبهکاری و مباح بودن هر چیزی است. تمدن غرب اخلاقیات را از واقعیت انسانی حذف می کند تا زمانی که موضوع ناهنجاری اخلاقی به یک مسئله قانونی تبدیل شود. غرب کافر سعی می کند تمدن خود را به جوامع دیگر گسترش دهد.

وی گفت: چه ظلمی نسبت به نسل‌ها می شود زمانی که با رویکردهای دشمن اسرائیلی تربیت می شوند ، می‌بینیم که رژیم صهیونیستی در باریکه غزه چه می کند، چقدر با اسلام و مسلمانان دشمنی و از عربها و مسلمانان نفرت دارد.

پربیننده ترین خبرها