شرط توقف عملیات مقاومت یمن در دریای سرخ اعلام شد + فیلم

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 - 21:27

یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن گفت که در صورت توقف تجاوز به غزه و ورود کمک های بشردوستانه به این منطقه، این جنبش از شدت عملیات خود علیه اهداف صهیونیستی خواهد کاست.

العالمیمن

ضیف الله الشامی در گفت و گو با شبکه خبری العالم افزود: موضعی که ما دهه ها منتظرش بودیم، آن بود که در کنار برادران فلسطینی مان بایستیم لذا عملیات طوفان اقصی و جنایاتی که صهیونیست ها در غزه مرتکب شدند، دروازه ورود ما برای تحقق این هدف بود.

وی ادامه داد: اگر تجاوز کنونی به غزه متوقف و محاصره برداشته شود، شاید از شدت عملیات کاسته شود، اما مقاومت به عنوان یک اصل اساسی و فرهنگ به یاری خداوند متعال ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد.

الشامی یادآور شد: علت آن است که ما به عنوان مردم یمن، آرمان فلسطین را ارزش، اصول، اخلاق، ایمان و عقیده ای می دانیم که بر اساس آن تربیت شده ایم.

وی خاطر نشان کرد که مسئله فلسطین، آزادسازی قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی برای ما یک هدف راهبردی است که نمی توانیم از آن عقب نشینی کنیم.

الشامی یادآور شد: ما معتقدیم که جهاد علیه رژیم صهیونیستی، یک وظیفه شرعی است، همانطور که ما نماز و روزه را وظیفه شرعی می دانیم پس جهاد نیز یک وظیفه شرعی و اخلاقی است لذا نمی توانیم از یکی از ارکان عقیدتی مان دست برداریم.

پربیننده ترین خبرها