ابو عبیده: آماده نبرد فرسایشی طولانی با دشمن هستیم/ طوفان الاقصی زلزله‌ای در سطح اگاهی جهانی ایجاد کرد

ابو عبیده: آماده نبرد فرسایشی طولانی با دشمن هستیم/ طوفان الاقصی زلزله‌ای در سطح اگاهی جهانی ایجاد کرد
جمعه 28 ارديبهشت 1403 - 20:13

سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام در سخنانی در دویست و بیست و چهارمین روز از نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آماده نبرد فرسایشی طولانی با دشمن هستیم.

العالم- فلسطین اشغالی

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: ۳۲ هفته از ۷ اکتبر می گذرد و مردم غزه و مقاومت آنها جنگی نابرابر و دفاعی افسانه‌ای در برابر وحشی‌گری دشمن انجام می‌دهند. روزها، شب‌ها و هفته‌های طولانی، دشمن و کابینه نازی‌اش فجیع‌ترین جنایات نسل کشی را علیه مردم ما مرتکب شدند.

ابوعبیده گفت: ارتش دشمن به جنایاتی که در غزه مرتکب شده است به عنوان دستاوردهای نظامی می‌بالد و ارعاب، جنایت و تخریب سیستماتیک، راهبرد ثابتی است که توسط دشمن در غزه استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی هر زمان آرزوی پیروزی یا دستاوردی داشته باشد، ما را در مقابل خود خواهد یافت. دشمن در یک سردرگمی متوالی تصمیم گرفت به تهاجم زمینی به رفح، محله الزیتون و جبالیا دست بزند و فکر می‌کرد که آنها هداف آسانی برایش خواهد بود.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: دشمن در این توهم به سر می‌برد که اگر تر و خشک را یکجا بسوزاند دیگر شاهد حضور مقاومت در نوار غزه نخواهد بود، اما دوباره وارد جهنم می‌شود و با مقاومت شدیدتری مواجه می‌شود.

سخنگوی گردان‌های القسام در ادامه اعلام کرد: مجاهدان ما توانستند ظرف ۱۰ روز ۱۰۰ خودروی نظامی رژیم اشغالگر را در جبهه‌های جنگ غزه هدف قرار دهند.

ابوعبیده اضافه کرد: دشمن در تمام مناطق تهاجم خود، از کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از نیروهایش خبر می دهد و همچنان درحال بیرون کشیدن تلفات خود از غزه است.رژیم اشغالگر هربار بخشی از تلفات خود را اعلام می‌کند، اما شمار حقیقی تلفات آن بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: مجاهدان ما در خط مقدم با سلاح‌های مختلفی که در اختیار دارند به شدت با دشمن مقابله می‌کنند و ما با سلاح‌های ضد زره و ضد نفر، بمباران ساختمان ها، باز کردن تونل‌ها، میادین مین و تک تیراندازی با دشمن مقابله می‌کنیم.

ابوعبیده همچنین گفت: با وجود جنگ گرسنگی، ویرانی و کشتار، مقاومت ما و پشت سر آن مردم ما در هر نقطه‌ای در برابر دشمن ظاهر می‌شوند و تسلیحات آمریکایی که برای نابودی مردم ما استفاده می‌شود، باعث ویرانی عظیم شده و این تنها دستاورد دشمن بحران زده است.

وی خاطرنشان کرد:: پس از ۲۲۴ روز، آنچه در رویارویی قهرمانانه مقاومت ما و مردم ما رخ می‌دهد، توانایی ما را برای مقاومت و مبارزه تأیید می‌کند و ما آماده نبرد فرسایشی طولانی با دشمن هستیم

سخنگوی گردان‌های القسام درباره دروغ ‌پردازی‌های مقامات رژیم صهیونیستی و تلاش آنها برای دستاوردسازی در نوار غزه نیز تاکید کرد: سندرم شکست رهبری دشمن و دروغ فشار نظامی برای آزادی اسیران، دستور العملی برای تسریع حرکت آنها به سمت سرنوشتی ناشناخته است.

پربیننده ترین خبرها