مراسم یادبود رئیس جمهور شهید ایران و همراهانش در حرم حضرت زینب (س)

مراسم یادبود رئیس جمهور شهید ایران و همراهانش در حرم حضرت زینب (س)
جمعه 4 خرداد 1403 - 13:26

مراسم یادبودی در حرم حضرت زینب سلام الله علیها در حومه دمشق با حضور شخصیت های سیاسی و نظامی رسمی سوریه، گروههای  مقاومت فلسطین و نمایندگان حزب الله و الحشد الشعبی برگزار شد.

العالمسوریه

آخرین وداع برای اهالی شام سنگین بود. حرم عقیله العرب زینب سلام الله علیها با پرچم های سیاه پوشیده شده و فضای غم و اندوه حاکم است و مراسم یادبودی برای شادی روحشان در این حرم مطهر برگزار شد.

شیخ اکرم دیاب نماینده حزب الله گفت: ما معتقدیم که جمهوری اسلامی مانند آقای ابراهیم رئیسی و امير عبداللهیان وزیر امور خارجه قطعاً به حمایت خود از محور مقاومت ادامه خواهد داد، و این حمایت ها تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند و نخواهد کرد.

ابو مجاهد مسئول روابط عمومی جنبش جهاد اسلامی گفت: مردم فلسطین، این حامی بزرگ آرمان فلسطین را که در کنار مظلومان فلسطینی ایستاده و همچنین وزیر امور خارجه را که سابقه طولانی در حمایت از مردم فلسطین در همه منابر و مجامع بین المللی و همچنین در طوفان الاقصی داشت، از آرمان فلسطین دفاع کرد و برای توقف حمله صهيونيست ها به مردم فلسطین تلاش زیادی کرد، از دست داد".

سید فاضل الموسوی تولیت حرم حضرت زینب (س) گفت: این مصیبت بزرگ را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر ایران اسلامی و همه ملت ایران تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند به آنها پاداش نیک دهد

شرکت کنندگان ضمن ابراز اندوه و همبستگی با مردم و دولت ایران از این مصیبت بزرگ، بر باور خود تأکید کردند که ایران کشوری قدرتمند است و از این مصیبت عبور خواهد کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم خطاب به این شهدا گفتند : ای شهدای ثابت قدم ، شما در قلب ما حضور دارید و اکنون ما باید مسیر را کامل کنیم تا آرزوها و آمال خود و شما را محقق کنیم.

پربیننده ترین خبرها